درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 14:00   

از سوی استاندار مازندران و مدیرعامل خانه مطبوعات 200 خبرنگار بیمه می شوند

  از سوی استاندار مازندران و مدیرعامل خانه مطبوعات 200 خبرنگار بیمه می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی
  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین
  نشست مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی مطرح برگزار شد
  سرپرست اداره کل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد
  رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون
  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38378صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 15:15
لزوم توسعه روابط عمومی الکترونیک در صنعت بیمه
دکتر علی صلاحی نژاد مدیر عامل بیمه ملت - اگر بخواهیم ضرورت روابط عمومی الکترونیک را در صنعت بیمه بررسی کنیم باید بگوییم که با توجه به ماهیت خاص خدمات بیمه ای و طیف گسترده مخاطبان این صنعت در رشته های مختلف، ضرورت حرکت روابط عمومی به سمت ابزارهای نوین ارتباطی بیش از سایر بخش ها باید در صنعت بیمه مد نظر قرار بگیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در دهه اخیر، جایگاه روابط عمومی در بنگاه های اقتصادی با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی صورت گرفته، ارتقاء یافته به گونه ای که موفقیت و دوام سازمان ها در حوزه فعالیت های تخصصی با نحوه عملکرد روابط عمومی‌ آنها در هم آمیخته است.


روابط عمومی ها به عنوان آینه تمام نما و قلب تپنده هر بنگاه اقتصادی، نقش مهمی در پیشرفت هر مجموعه دارند اما موفقیت آنها در شرایط کنونی جز با به کارگیری ابزارهای روابط عمومی الکترونیک امکان پذیر نیست.
در واقع، روابط عمومی الکترونیک مجموعه ای از تکنیک ها و روشها را ارائه می کند که با استفاده از تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، سعی دارد اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی را در رابطه با اهداف سازمانی و به ویژه جلب رضایت ذینفعان و مشتریان به حداکثر برساند.


بدون شک در بازار رقابتی امروز، حفظ برتری و ارتقاء جایگاه در بازار یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران است بنابراین توجه به نیازهای مشتریان که حالا به جرات می توان گفت استفاده از ابزارهای الکترونیکی تمامی جنبه های زندگی آنها را احاطه کرده، نقش قابل توجهی در ذهنیت آنها نسبت به برند یک شرکت خواهد داشت. به عبارت دیگر، همان گونه که سرعت تغییرات تکنولوژیک برای مردم اهمیت فراوانی یافته است این اهمیت برای سازمانها و شرکت های تجاری دو چندان است.


با این اوصاف، توجه به محیط فن آوری نوین یکی از ضروریات فعالیت روابط عمومی ها در آینده ای نه چندان دور خواهد بود بنابراین آماده سازی زیر ساخت فن آوری از جمله استفاده بیش از پیش از شبکه گسترده اینترنت و طراحی و برنامه ریزی برای استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی باید مورد توجه قرار گیرد.


بکارگیری سامانه ها و ابزارهای نوین الکترونیکی در روابط عمومی، علاوه بر افزایش چشمگیر کیفیت و اثربخشی پیام؛ سرعت، دقت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت.


اگر بخواهیم ضرورت روابط عمومی الکترونیک را در صنعت بیمه بررسی کنیم باید بگوییم که با توجه به ماهیت خاص خدمات بیمه ای و طیف گسترده مخاطبان این صنعت در رشته های مختلف، ضرورت حرکت روابط عمومی به سمت ابزارهای نوین ارتباطی بیش از سایر بخش ها باید در صنعت بیمه مد نظر قرار بگیرد.


در سالهای اخیر شاهد هستیم که شرکت های دانش بنیان نوپا و به اصطلاح استارت آپ ها با بکار گیری نیروهای جوان و زبده و در کوتاه ترین زمان ممکن به موفقیت هایی در زمینه تولید نرم افزارهای کاربردی بیمه ای دست یافتند و در برخی موارد، شرکتهای بیمه با امکانات فراوان در رقابت با آنها عقب ماندند.


امروزه روابط عمومی را تلاش مدبرانه برای ترغیب و تشویق مردم یا نفوذ در افکار آنان با استفاده از وسایل ارتباطی تعریف می کنند بنابراین صنعت بیمه در حوزه روابط عمومی باید در این زمینه پیشگام باشد و با بهره گیری از ابزارهایی نظیر سرویس های ارزش افزوده تلفن همراه، پادکست، تبلیغات اینترنتی و سایر فناوری های الکترونیکی ، تلاش کند تا مخاطبان و مشتریان را هرچه بیشتر با جدیدترین خدمات و محصولات بیمه ای آشنا کرده و با استفاده از تکنیکهای ارتباطی، آنها را برای استفاده از این خدمات ترغیب و تشویق کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خطراتی که بیخ گوش مدیران برند است


  انتصاب مدیر ارتباطات ایران خودرو


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  4 راه روابط عمومی تجارت


  مدیر عامل آمازون گرانترین خانه را خرید؛ ملک ۱۶۵ میلیون دلاری


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی