درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:51   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38368صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 12:54
نقش موثر روابط عمومی در اجرا برنامه های راهبردی
حمید رضا خراسانی (کارشناس ارشد مدیریت دولتی) رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان - یکی از نظریه ها مهم در بحث روابط عمومی، جایگاه و نقش موثر این واحد در سازمان و تاثیر گذاری آن در اجرای برنامه های راهبردی سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از نظریه ها مهم در بحث روابط عمومی، جایگاه و نقش موثر این واحد در سازمان و تاثیر گذاری آن در اجرای برنامه های راهبردی سازمان است.


به نظر می رسد همانقدر که یک روابط عمومی موفق می تواند بر افکار عمومی تسلط داشته باشد می تواند به همان اندازه در توسعه و رسیدن به اهداف سازمان، تاثیر گذار باشد.


بدون شک در پیکره بندی یک سازمان ، روابط عمومی ها یکی از اعضای اصلی بدنه سازمان محسوب میشوند و از آنجایی که مستقیماً زیر نظر بالاترین مقام اجرایی سازمان مشغول به فعالیت هستند از اینرو بعنوان ابزارهای کلیدی مدیران ویک عنصر راهبردی در تعامل منطقی و تنگاتنگ با مدیریت و ارائه مشاوره صحیح می توانند در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری در سازمان خود نقش بسیار فعال داشته باشند .


فعالیت های منطقی و هوشمندانه روابط عمومی ها.
تنظیم روابط بین کارشناسان سازمان و افکار عمومی .
اقدامات به موقع و اثر گذار و توجه به توسعه فضای ارتباطی و امکان دسترسی به اطلاعات درون سازمانی.
ایجاد تحرک و شادابی در تمام ارکان های سازمان. حسن خلق ، نرم خویی ، تفکر مثبت ونیک اندیشی
از جمله عوامل مهمی هستند که روابط عمومی موفق می تواند با بکاگیری آنها نقش بسیار تاثیرگذار و کلیدی در رسیدن سازمان به موفقیت داشته باشد.


هر چند در کشورما و سازمان های دولتی هنوز وظایف روابط عمومی ها به خوبی تبیین نشده اما در این میان می توان با خلاقیت و افزایش توانمدی شاغلین روابط عمومی اقدامات مثبتی در این ضمینه انجام داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران