درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:52   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38362صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 - 19:48
روابط عمومی و رسانه ها هر دو عضو یک پیکر و جدایی ناپذیر هستند
مدیر انجمن خانه ارتباطات استان اصفهان گفت: روابط عمومی و رسانه ها هر دو عضو یک پیکر و جدایی ناپذیر هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر انجمن خانه ارتباطات استان اصفهان گفت: روابط عمومی و رسانه ها هر دو عضو یک پیکر و جدایی ناپذیر هستند.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری موج، هادی زمانی درنشست مشترک مدیران روابط عمومی های و بزرگان و پیشکسوتان رسانه ای استان اصفهان بیان کرد: در یک دوره ای گفته می شد روابط عمومی خودش می تواند یک رسانه مستقل باشد و نگاه مستقلی دارد ، در حالی که اینگونه نیست وروابط عمومی و رسانه هر دو در یک پیکرند و از هم جدایی ناپذیرند و روندی که ما در این چهل سال طی کرده ایم یک روند کاملا اشتباه بوده است.
 
 وی افزود: نقش رسانه ها و روابط عمومی در چهل سال اخیر در شرایط خوبی نبوده است و از زمانی که در ایران حوزه روابط عمومی و رسانه ای شکل گرفت به تعبیری تلاش کردیم این دو را موازی همدیگر قرار بدهیم و اینکه هر کدام بر یکدیگر چه کارکردی دارند.
 
 این پژوهشگر ارتباطات اظهار داشت: روابط عمومی و رسانه هر دو دانش ارتباطاتی را تشکیل می دهند و نمی توان این دو را از هم جدا کرد گرچه در هردو استراتژی ها متفاوت است.
 
 رییس هیات مدیره خانه ارتباطات استان اصفهان همچنین در این جلسه گفت: ما در حوزه ارتباطات و رسانه ها کار زیادی انجام نداده ایم و همچنین در حوزه پژوهش و آموزش و هم در بخش مشاوره و شاید یکی از اهداف اصلی خانه ارتباطات هم در واقع تلاش داریم این سه بخش را رشد دهیم.
 
 فضل اله سلطانی تصریح کرد: قصد داریم در بخش پژوهش با کمک گرفتن از افراد با تجربه و آکادمیک ، این بخش را راه اندازی کنیم تا با این شیوه نظریه های جدید در کشور ارایه بدهیم.
 
 وی برای تشکیل کلاس های آموزشی در بخش آموزش ابراز امیدواری کرد و توضیح داد که در حوزه مشاوره مشکل جدی داریم.
 
 این پیشکسوت رسانه ای گفت: بزرگانی که در استان مسئول هستند به صرف داشتن عنوان، خودشان را از داشتن مشاور در حوزه رسانه و ارتباطات بی نیاز می دانند.
 
 سلطانی با طرح سوالی ادامه داد: آیا استاندار یا امام جمعه و ... مشاوره رسانه ای دارند؟! اغلب مدیران استان ندارند !
 
 وی در رابطه با داشتن دانش کافی درفضای مجازی افزود: فضای مجازی بستری دارد که اگر مدیران آگاهی از آن نداشته باشند برای آنها مشکلات متعددی در دنیای ارتباطات و رسانه به وجود می آید.
 
 سلطانی در مورد ضرورت داشتن مشاور توسط مدیران ارشد گفت: درحال حاضر ضرورت داشتن مشاور رسانه ای احساس می شود ولی مشاوری تربیت نشده است البته افراد با تجربه هستند اما سیستمی که بخواهد مشاور تربیت کند وجود ندارد. برای این مهم داشتن تجربه ، مطالعه و دیدن دوره های روابط عمومی برای مدیران سازمان ها لازم است.
 
 رییس هیات مدیره خانه ارتباطات استان اصفهان با ارائه پیشنهادی گفت: برای تربیت و نهادینه شدن مشاوران رسانه ای باید در شورای عالی استان برنامه ای تدوین بشود تا به صورت اجبار هر مدیر دوره های مورد نظر را بگذراند.
 
 مدیر روابط عمومی دادگستری استان اصفهان همچنین در ادامه این نشست گفت: روابط عمومی ها توانمندی های مورد انتظار را ندارند در حالی که رسالت اول روابط عمومی ها اطلاع رسانی است.
 
 علی شایگان اظهار کرد: شبکه های اجتماعی و ارگان ها و سازمان های دولتی یک سری محدودیت هایی دارند و رسانه های مکتوب در حال کم رنگ تر شدن هستند پس باید روی شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی بیشتر کار شود.
 
 وی افزود: در قوه قضاییه مرکز روابط عمومی قوه قضاییه به دستور آقای رییسی افتتاح شد که این اتفاق باعث همکاری رسانه و روابط عمومی می شود.
 
 به گزارش موج، رسانه عصر اصفهان درنشست مشترکی با موضوع چشم انداز تعامل بین رسانه و روابط عمومی و نقش آن در توسعه اجتماعی که به حضور برخی ازمدیران روابط عمومی های استان و بزرگان و پیشکسوتان رسانه برگزار شد ، در رابطه با نقش رسانه و روابط عمومی و ارتباط آنها در جامعه به تبادل نظر پرداختند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران