درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:04   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38344صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 - 11:48
در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی/ روابط عمومی های برتر رودان معرفی و تجلیل شدند
در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، در آیینی روابط عمومی های برتر ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان رودان دوشنبه شب معرفی و تجلیل شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، در آیینی روابط عمومی های برتر ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان رودان دوشنبه شب معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، در این آیین حامد آزادی مدیر روابط عمومی فرمانداری رودان، علی آهنی مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان، علیرضا روشی مدیر روابط عمومی شهرداری رودان و مصطفی امیری مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش رودخانه به عنوان روابط عمومی های برتر شهرستان رودان معرفی و از آنها تجلیل شد.


در این آیین احسان جعفری شهردار رودان، اکبر عیدی شهردار بیکاه و قنبر داوری مدیر امور آب و فاضلاب شهر رودان به عنوان مدیران یاور و حامی حوزه روابط عمومی معرفی و از آنها تقدیر بعمل آمد.


در این آیین غلامعباس شمس الدینی، میرزا علیرضا ذاکری، حسن دوراندیش، قاسم نگاری، محمدرضا آقایی نسب، عاطف صالحی، هادی پورحسن زاده، مهدی نگهبان، عیسی حیران، مجید عمادی، سعیده بلالی و طیبه رحیمی نیز به عنوان فعالان رسانه ای و همراهان حوزه روابط عمومی، معرفی و از آنها تجلیل شد.

** استفاده از ظرفیت خبرنگاران به عنوان مشاور رسانه ای مدیران، راه برون رفت از رکود خبری است
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در این آیین، ارتباط و تعامل روابط عمومی های ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی با رسانه ها را نیازمند تقویت دانست.


فاطمه رکن الدینی خاطر نشان کرد: برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی، کارنامه و عملکرد قابل قبولی را ارائه نکرده اند.


وی اضافه کرد: مسوولان روابط عمومی با ارتباط و تعامل دوسویه با رسانه ها، عملکرد دولت را به صورت صریح و شفاف برای مردم بازگو کنند.


رکن الدینی در ادامه از رودان به عنوان مهد پرورش چهره های شاخص و مثال زدنی در حوزه رسانه یاد کرد و گفت: برغم وجود خبرنگاران و افراد توانمند در وادی خبر و رسانه، برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان در رکود خبری به سر می برند.


وی کم توجهی برخی از مسوولان نسبت به حوزه خبر و اطلاع رسانی را عامل اصلی این رکود دانست و بر ضرورت تقویت و ارتباط دوسویه مسوولان با رسانه ها تاکید کرد.


رکن الدینی خاطر نشان کرد: برای خروج از این رکود و بازگشت به پویایی در حوزه خبر و رسانه می توان از ظرفیت خبرنگاران و فعالان رسانه ای به عنوان مشاور رسانه ای مدیران و مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی استفاده کرد.

** ارتباط و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها در رودان نیازمند تقویت است
فرماندار رودان در آیین گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی بر لزوم و ضرورت تقویت تعامل و ارتباط دوسویه و تنگاتنگ روابط عمومی ادارات با رسانه ها تاکید کرد.


مصطفی غلامپور از روابط عمومی ها به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای ادارات و سازمان ها و پل ارتباطی میان مردم و مسوولان نام برد و مدیریت افکار عمومی، اقناع جامعه و خدمت به مدیریت منتجِ به خدمت نظام را از وظایف روابط عمومی ها برشمرد.


وی داشتن برنامه استراتژیک و مدون و روابط عمومی کارآمد، پویا و توانمند را دو رکن موفقیت ادارات و سازمان ها دانست و گفت: مدیر و سازمانی موفق است که از این دو رکن برخوردار باشد.


غلامپور با تاکید بر لزوم بکارگیری افراد متخصص، توانمند، کارآمد، پویا و دارای انگیزه به عنوان مسوول روابط عمومی ادارات و سازمان ها، خاطر نشان کرد: روابط عمومی های ادارات و سازمان ها با انعکاس شفاف، صریح و مطلوب عملکرد دولت از طریق رسانه ها، امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند.


این مسوول با اشاره به اینکه تعامل، همکاری و ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها در رودان نیازمند تقویت است، بیان کرد: بدلیل نبود ارتباط و تعامل مناسب برخی از مسوولان با رسانه ها، فعالیت های انجام شده از سوی دولت آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته و به مردم اطلاع رسانی نشده است.


غلامپور در ادامه بر ضرورت توسعه و تقویت تعامل و همکاری روابط عمومی ها با رسانه ها در راستای انعکاس و انتشار اخبار و عملکرد دولت، تاکید کرد.


وی هم افزایی، وحدت، همدلی و همراهی رسانه ها و مسوولان را راه برون رفت از مشکلات و ایجاد و تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه دانست.


غلامپور خواستار ایجاد و تقویت بستر و زمینه های ارتباط، تعامل و همکاری مسوولان و رسانه ها از سوی روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی شد.

** هم افزایی مسوولان و رسانه ها راه برون رفت از مشکلات و نارسایی ها
امام جمعه رودان نیز در آیین تجلیل از روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان، با اشاره به نقش مهم و اثرگذار رسانه، هم افزایی، وحدت، همدلی و همراهی و مسوولان و رسانه ها را راه برون رفت از مشکلات و نارسایی های موجود و ایجاد و تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه دانست.


حجت الاسلام مهدی دُری با تاکید بر لزوم توسعه و تقویت تعامل و ارتباط تنگاتنگ و دوسویه مسوولان و رسانه ها، خاطر نشان کرد: مسوولان با استفاده صحیح و مطلوب از ظرفیت رسانه، اقدام ها و خدمات نظام و دولت را در عرصه های مختلف برای مردم بیان کنند تا ضمن آگاهی آنها، زمینه و بستر لازم جهت برطرف کردن نارسایی ها و مشکلات کشور، بیش از پیش فراهم شود.

** نقش، اهمیت و جایگاه روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و امروزه روابط عمومی به عنوان یک حوزه مهم در نظام ارتباطی جوامع بشری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و از مهم ترین ارکان موفقیت هر سازمانی به شمار می رود.
اهمیت روابط عمومی و ارتباطات سبب نامگذاری 27 اردیبهشت ماه خورشیدی برابر 17 ماه مه میلادی به عنوان «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» شده است.


** غیبت برخی از مدیران در آیین تجلیل از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان رودان
آیین تجلیل از روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی رودان در حالی برگزار شد که شماری از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در این آیین حضور نداشتند.


غیبت شماری از مدیران در آیین تجلیل از روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان به درستی نشان داد که این مسوولان تا چه اندازه برای روابط عمومی ها و جایگاه و شان آنها ارزش و احترام قائل بوده و هستند.


27 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه به عنوان هفته روابط عمومی نامگذاری شده است.


شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد