درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 14:30   

از سوی استاندار مازندران و مدیرعامل خانه مطبوعات 200 خبرنگار بیمه می شوند

  از سوی استاندار مازندران و مدیرعامل خانه مطبوعات 200 خبرنگار بیمه می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی
  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین
  نشست مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی مطرح برگزار شد
  سرپرست اداره کل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد
  رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون
  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38336صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 - 14:01
ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی‌ها جدید نیست
مدیر روابط عمومی سیما از دستور معاون سیما مبنی بر اعمال ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی‌ها با حساسیت بیشتر و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی سیما از دستور معاون سیما مبنی بر اعمال ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی‌ها با حساسیت بیشتر و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایسنا، حمید خواجه‌نژاد، مدیر روابط عمومی سیما درباره ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی ها، گفت: پیش از این نیز ضوابطی تدوین و اجرایی شده است اما پس از اتفاق تازه در این حوزه، دستور دکتر مرتضی میرباقری، معاون سیما در خصوص اعمال آن با حساسیت و جدیت بیشتر است.
 
 وی با بیان این که به صورت مطلق نمی‌توان حضور سلبریتی ‌ها را مثبت و یا منفی ارزیابی کرد، ادامه داد: همان‌طور که حضور بعضی چهره‌ها در چند برنامه تلویزیونی موفق و با استقبال مخاطب همراه بوده، اما در مواردی هم این حضور، تجربه‌ای ناموفق بوده و منجر به تعطیلی برنامه شده است؛ پس نباید به این مقوله نگاه صفر و یکی داشت.
 
 مدیر روابط عمومی سیما تصریح کرد: مورد اخیر در برنامه رمضانی یک شبکه هم اولین و آخرین مورد نیست؛ کما این که پیش‌تر هم در برخی گروه‌های برنامه‌ساز شبکه‌ها پیشنهاد استفاده از چهره‌هایی در مقام اجرا مطرح شده بود که مورد تأیید قرار نگرفت و منتفی شد.
 
 خواجه‌نژاد در تشریح این ضوابط گفت: جایگاه خطیری که یک سلبریتی می‌خواهد به عنوان مجری رسانه ملی در مقابل مخاطبان میلیونی قرار بگیرد، از اولویت‌های این ضوابط است و آنچه مورد تاکید معاون سیما است، استفاده از چهره‌هایی با تجارب و سابقه حضور موفق در تلویزیون و آشنا با ضوابط قاب جادویی و نیز متناسب بودن با کارکرد آن برنامه بنا بر ضرورت است.
 
 وی با اشاره به این که مخاطبان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه رسانه محسوب می‌شوند، تصریح کرد: سلبریتی باید مورد پذیرش مخاطب واقع شود و در نهایت بیننده و مجری بتوانند در آن برنامه تعامل برقرار کنند.
 
 مدیر روابط عمومی سیما با بیان این که استفاده از سلبریتی ‌ها در این جایگاه باید دلایل منطقی و ارزش افزوده‌ای داشته باشد، ادامه داد: از نگاه سازمانی اولویت با داشته‌ها و سرمایه‌های رسانه است. تلویزیون مجریان بسیاری دارد که متعهد و موفق و آشنا به اصول حرفه‌ای در برنامه‌ها حضور دارند و برنامه‌هایی پرمخاطب و برند را اداره می‌کنند پس باید نیاز منطقی به حضور چهره جدید احساس شود.
 
 وی تصریح کرد: همچنین میزان دستمزد متعادل و معقول سلبریتی ‌ها از دیگر ضوابط است که مورد حساسیت شبکه‌ها و برنامه سازان است تا در هزینه‌کرد بیت‌المال دقت شود و همچنین نظارت کافی صورت گیرد تا از سوی حامی برنامه نیز پرداخت‌هایی غیررسمی و بی‌ضابطه صورت نگیرد.
 
 خواجه‌نژاد که این مطلب را در صفحه‌ی شخصی خود منتشر کرده، در پایان آورده است: البته گاه صحبت از ارقامی خارج از عرف سازمان در رسانه‌ها به میان آمده که دستور اکید معاون سیما برای تشدید اعمال این ضوابط برای جلوگیری از این حواشی است تا با اجرای دقیق آن پس از این معدود تخلفاتی را که در ماه‌های گذشته رخ داده، شاهد نباشیم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خطراتی که بیخ گوش مدیران برند است


  انتصاب مدیر ارتباطات ایران خودرو


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  4 راه روابط عمومی تجارت


  مدیر عامل آمازون گرانترین خانه را خرید؛ ملک ۱۶۵ میلیون دلاری


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی