درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:58   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38321صفحه نخست » یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 23:24
هوگو بارا از سرپرستی تیم واقعیت مجازی فیس بوک کناره گیری کرد
شنیده ها حاکی از آن است که هوگو بارا از هدایت تیم واقعیت مجازی فیسبوک کناره گیری کرده است. وی پس از ترک شیائومی، این سِمَت را برعهده گرفته بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شنیده ها حاکی از آن است که هوگو بارا از هدایت تیم واقعیت مجازی فیسبوک کناره گیری کرده است. وی پس از ترک شیائومی، این سِمَت را برعهده گرفته بود.
 
 به گزارش زومیت بهمن۱۳۹۵، هوگو بارا پس از ترک شیائومی هدایت تیم واقعیت مجازی فیس بوک را برعهده گرفت. بااین حال براساس آخرین اخبار منتشرشده، هوگو بارا دیگر مسئولیت راهبرد بخش واقعیت مجازی فیس بوک را برعهده ندارد. وی از این سِمَت کناره گیری کرده تا بتواند جایگاه جدیدی برای ایجاد اکوسیستم مشارکتی در بخش AR / VR جهانی ایجاد کند. اریک تسنگ، مدیر محصول فعلی فیس بوک، قرار است به جای بارا مسئولیت هدایت تیم واقعیت مجازی را برعهده بگیرد.
 
 تسنگ برای تصدی این مسئولیت فرد مناسبی است و می تواند از تجارب قبلی خود در فیس بوک و تیم محصولات گوگل، برای مسئولیت فعلی بهره ببرد. البته، این تغییر لزوما به معنای این نیست که برای آکیولس (بخش واقعیت مجازی فیس بوک) قرار است مشکلی ایجاد شود؛ بلکه با هدایت اریک تسنگ، کار تیم واقعیت مجازی فیس بوک ادامه خواهد داشت.
 
 همان طورکه گفته شد، اوایل سال ۲۰۱۷ (مصادف با بهمن ۱۳۹۵)، پس از آنکه برندن ایریب، هم بنیانگذار آکیلوس، از هدایت تیم واقعیت مجازی کناره گیری کرد، هوگو بارا قائم مقام تیم واقعیت مجازی فیس بوک شد. به فاصله کوتاهی، پالمر لاکی، هم بنیانگذار این شرکت نیز به دنبال برخی سیاست های جدید، فیس بوک را ترک کرد.
 
 در اکتبر۲۰۱۸، برندن ایریب به دلیل پاره ای از تحولات شرکت، شامل تغییراتی در حوزه فعالیت های بخش PC VR و هدست های معمولی مستقل مانند آکیولس کوئست (Oculus Quest)، فیس بوک را ترک کرد. می توان به جرأت گفت در مدت زمانی که هوگو بارا مسئولیت قائم مقامی بخش واقعیت مجازی فیس بوک را هم برعهده داشت، بازهم شاهد وضعیت باثباتی در این بخش نبودیم و تغییر و تحولاتی در این حوزه رخ داده است.
 
 باید ببینیم تغییرات فعلی چه تأثیری بر برنامه های فیس بوک خواهد گذاشت؛ هرچند در کوتاه مدت نمی توان درباره این موضوع اظهارنظر کرد. مهر سال گذشته، آکیولس کوئست، هدست مستقل واقعیت مجازی جدید فیس بوک، با قیمت ۳۹۹ دلار معرفی شد. انتظار می رود هر دو هدست آکیلوس کوئست و آکیلوس ریفت اس به زودی به بازار عرضه شوند. فیس بوک نیز برخی از استراتژی های مربوط به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را برای کنفرانس F8 مشخص کرده است. باید ببینیم خروج هوگو بارا و ورود اریک تسنگ تاثیر مثبتی بر این فرآیند خواهد گذاشت با خیر.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد