درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:36   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38307صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 15:00
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: بانک صادرات ایران مشارکت جدی در برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال داشته است
رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به سیاست‌های اجرایی آن اشاره کرد و گفت: تقویت جنبه‌های مردمی نمایشگاه و جلب مشارکت از سایر بخش‌ها به منظور ارتقای جنبه ملی بودن یکی از سیاست‌های نمایشگاه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به سیاست‌های اجرایی آن اشاره کرد و گفت: تقویت جنبه‌های مردمی نمایشگاه و جلب مشارکت از سایر بخش‌ها به منظور ارتقای جنبه ملی بودن یکی از سیاست‌های نمایشگاه است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، عبدالهادی فقهی‌زاده با تأکید بر لزوم مشارکت تمامی بخش‌ها در برنامه‌های فرهنگی، اظهار کرد: این نخستین دوره‌‌ای است که بانک صادرات ایران مشارکت جدی در تأمین هزینه‌های نمایشگاه کرده است. وی افزود: همچنین بازه فعالیت‌ها و تأثیرگذاری‌های نمایشگاه را به قبل و بعد از نمایشگاه گسترش داده‌ایم.


فقهی‌زاده ادامه داد: اولویت خاصی به جنبه‌ها و طرح‌های تعاملی داده‌ایم و از نقش مستقیم خود به نفع مخاطبان اصلی نمایشگاه کاسته‌ایم. تلاش کرده‌ایم با تحدید فضای نمایشگاهی به نفع کیفی‌سازی نمایشگاه حرکت کنیم. امسال نمایشگاه در فضایی به مساحت ۳۸ هزار مترمربع در ۱۴ بخش برپا می‌شود.


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برای نمایشگاه بیست‌وهفتم حدود ۷۰۰ طرح به صورت جدی بررسی شد و امسال در نمایشگاه مشخصاً ۱۲۶ طرح مصوب نوآورانه را اجرا خواهیم کرد.


وی خبر داد: از فردا به مدت ۱۳ روز نمایشگاه فعالیت خواهد کرد و امیدواریم یک روز را به نمایشگاه بیافزاییم و به مدت دو هفته این نمایشگاه برپا شود.


به گفته فقهی‌زاده امسال مشارکت نهادها افزایش یافته است به طوری که در این دوره از نمایشگاه ۱۸ نهاد دولتی، ۲۴ نهاد مردمی، ۱۸ نهاد دانشگاهی، ۸ نهاد حوزوی، ۱۲ موسسه خیریه و اداره کل فرهنگ ۱۲ استان مشارکت دارند.


وی اضافه کرد: نمایندگان ۱۰ کشور نیز برنامه‌های خود را در این نمایشگاه اجرا می‌کنند. ۹ نشست تخصصی و ۵ کارگاه مهارت‌افزایی هم برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد