درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38290صفحه نخست » شنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 13:37
«کتاب پلاس» نخستین پلتفرم در صنعت نشر
نشست «نوآوری در اقتصاد نشر» و آیین «رونمایی از نخستین کسب و کار نوآورانه مبتنی بر فناوری در صنعت نشر» هفدهم اردیبهشت ماه در تالار «قلم» سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. کتاب پلاس، اولین پلتفرم مشترک ذی‎نفعان کتاب است که بازار جدیدی در این صنعت خلق کرده و با بهره‎گیری از فناوری اطلاعات، پلی ارتباطی میان ناشران و مشتریان کتاب ایجاد کرده است. در حال حاضر، ناشران معتبری به این پلتفرم پیوسته و چندین و چند تن از ناشران معتبر عمومی و دانشگاهی نیز در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب وارد مرحله عقد قرارداد شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست «نوآوری در اقتصاد نشر» و آیین «رونمایی از نخستین کسب و کار نوآورانه مبتنی بر فناوری در صنعت نشر» هفدهم اردیبهشت ماه در تالار «قلم» سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. کتاب پلاس، اولین پلتفرم مشترک ذی‎نفعان کتاب است که بازار جدیدی در این صنعت خلق کرده و با بهره‎گیری از فناوری اطلاعات، پلی ارتباطی میان ناشران و مشتریان کتاب ایجاد کرده است. در حال حاضر، ناشران معتبری به این پلتفرم پیوسته و چندین و چند تن از ناشران معتبر عمومی و دانشگاهی نیز در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب وارد مرحله عقد قرارداد شده اند.
 
 پلتفرم «کتاب پلاس» اولین پلتفرم مشترک ناشران، مؤلفان، فروشگاه ها و علاقه مندان به کتاب است که از سوی شرکت شناسا، به عنوان یکی از شرکت های گروه مالی پاسارگاد رونمایی شده است.
 
 رشد دو برابری استفاده از کتاب های الکترونیکی
 اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در این نشست با اشاره به اینکه آمارهای جهانی در فضای مجازی، نشان از رشد دو برابری استفاده از کتاب های الکترونیکی در سال 2017 نسبت به سال 2013 دارد، گفت: می توان از این ظرفیت در جامعه ایران هم استفاده بهینه کرد.
 
 او در عین حال، جانشینی کامل محتوای الکترونیکی با کتاب را یک مخاطره خواند و افزود: باید در نحوه بهره برداری از کتاب به عنوان منبع دانش، تأمل و دقت کافی صورت گیرد.
 
 همچنین احمد مسجدجامعی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به ارزش بسیار بالای کتاب به عنوان گنجینه هر دوره تاریخی اشاره کرد و گفت: ظرفیت مبادله ای که در اقتصاد فرهنگ و هنر و خلاقیت وجود دارد، بعد از حجم سرمایه گذاری در حوزه نظامی، در بین بالاترین ارقام است.
 
 مسجدجامعی همچنین نسبت به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این عرصه ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری آن در این عرصه را باید به فال نیک گرفت و امیدوار هستیم که با وجود کمبود های فعلی در حوزه نشر، بتوان از این ظرفیت بهره برداری کرد.
 
 نخستین کسب و کار نوآورانه در صنعت نشر
 دکتر حامد ساجدی، مدیرعامل شرکت شناسا نیز در این نشست با بیان تحولاتی که در حوزه سبک زندگی در ایران و جهان روی داده، به تاثیر ارزش کسب و کار های نوآورانه تأکید کرد و گفت: اولین سرمایه‎گذاری خطرپذیر در حوزه صنعت نشر توسط شرکت شناسا از شرکت‎های گروه مالی پاسارگاد صورت گرفت. این اتفاق به منظور شکوفایی اقتصاد نشر، ایجاد ارزش آفرینی در زندگی مردم، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جلوگیری از قاچاق کتاب انجام شده است.
 
 به گفته مدیرعامل شرکت شناسا، دنیای امروز متاثر از فناوری هایی است که چهره امروز را نه تنها در جهان پیش رو بلکه در ایران هم تغییر داده است.
 
 ساجدی همچنین به شکل‎گیری روندهای جدید اشاره کرد و گفت: برندهای اول جهانی جای خود را به نام‎های فناورانه داده اند که باعث تحول زندگی شده است.
 
 او درباره حوزه های فعالیت شناسا نیز گفت: شناسا، استراتژی فعالیت های خود را در سه حوزه سلامت، مدیریت منابع طبیعی و محیط زیست و نهایتاً حوزه سبک زندگی و هر آنچه می تواند زندگی یک شهروند ایرانی را در قالب یک کسب و کار فناورانه بهتر کند، پیگیری می کند.
 
 به گفته ساجدی، مجموعه شناسا متکی بر خلق ارزش و سرمایه گذاری نوآورانه است و اعتقاد داریم سودآوری و خلق ارزش باید مبتنی بر نوآوری و خلاقیت باشد. شناسا در ابتدا گزینه سلامت انسان را مورد توجه قرار داد و معتقد بودیم انسان محور هر تحولی است که باید از مزیت های مناسبی برخوردار باشد، اما برای خوشبختی انسان ها این مورد کفایت نمی کند و باید سبک زندگی انسان را مورد تحول قرار دهیم تا احساس شادی و موفقیت کند.
 
 مدیرعامل شرکت شناسا ادامه داد: همانطور که صنایع خلاق و فرهنگی به عنوان یک محور، در کنار صنایع دانش بنیان در کشور مدنظر قرار گرفته است، مجموعه شناسا نیز با ورودش به استارتاپ «کتاب پلاس» با هدف پشتیبانی از ورود به آینده صنعت نشر جهت گذار از تجربه و فضای سنتی به فضای نوآورانه، گام برداشته است.
 
 ساجدی با بیان اینکه این مجموعه طی هشت سال فعالیت سرمایه گذاری در بیش از ۶۰ حوزه فناورانه را در کارنامه عملکرد خود ثبت کرده است، ادامه داد: جدا از بحث سرمایه گذاری، شناسا علاقه مند به نهادسازی و تکمیل زنجیره ارزش در بخش های مختلف کسب وکارهای فناورانه است و در این راستا علاوه بر همکاری با مطرح ترین دانشگاه ها و مراکز علمی، همکاری با سازمان ها و ارگان های دست اندرکار در امر توسعه فناوری را در دستور کار قرار داده است.
 
 مدیرعامل شرکت شناسا در پایان، با دعوت از فعالان فرهنگ و نشر کشور برای همکاری و همراهی در این حوزه گفت: آغوش «شناسا» برای هم افزایی، به روی هر نهاد حقیقی و حقوقی که در هر جایگاه و مقامی علاقه مند به این حرکت است، گشاده است. امیدواریم در کنار هم بتوانیم قدم های بزرگتری برداریم.
 
 گفتنی است «کتاب پلاس» تنها استارتاپ در حوزه کتاب فیزیکی است که با سرمایه گذاری شرکت «شناسا» و استفاده از پتانسیل فنی گروه مالی پاسارگاد، مبادرت به کدینگ کتاب کرده است و از این طریق می تواند کتاب فیزیکی را به فناوری های روز (اینترنت اشیاء، بلاک‎چین و واقعیت افزوده AR) بازارهای دیجیتال و پلتفرم های تجارت الکترونیک وصل کند. این پلتفرم در حقیقت پل ارتباطی میان همه ذی‎نفعان کتاب از جمله مؤلف، ناشر، فروشگاه، مخاطبان و ترویج کنندگان و حامیان کتاب با یکدیگر محسوب می شود. «کتاب پلاس» در افق پیش روی خود تبدیل شدن به Market Place حوزه نشر و ورود به بازار بین المللی را ترسیم کرده است./ فرصت امروز
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد