درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 22:54   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38279صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 - 08:04
آینده روابط عمومی و رسانه جدید
پروفسور اوجوال کی چادهوری - به گفته متخصصان برای دستیابی به جایگاه های بهتر در عرصه مختلف، فعالان روابط عمومی باید تلاش کنند که در زمینه استراتژی های بازرگانی کارآمدتر شوند و به اندازه ها و کمیت ها اهمیت بیشتری دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تاثیر رسانه جدید بر روابط عمومی منجر به تعریف دوباره و استراتژیک ارزش های مختلفی که زمانی اجزای اصلی روابط عمومی به شمار می رفتند شده است. برخی تغییراتی که ممکن است به وقوع بپیوندد عبارتند از:


- برای آنکه واقعا موثر باشند، شرکت های ارتباطی باید بر اطلاعات و تاثیراتی که از منابع جدید به دست می آید تمرکز کنند و این تغییرات را بپذیرند.


- شرکت ها و بازاریاب ها کنترل بر روی امور را از دست داده اند و باید بدانند که به زودی ارزشمندترین و محترم ترین مارک های تجاری، آنانی خواهند بود که کمتر توسط صاحبان شان کنترل می شوند.


- سیاست های مربوط به روابط عمومی درحال یکی شدن هستند. شرکت های متخصص روابط عمومی بازاریاب های آنلاین آژانس های تبلیغاتی و حتی شرکت های طراح شبکه از روش های یکدیگر بهره می جویند.


- آژانس های روابط عمومی باید با استفاده از اطلاعات واقعی و شفافیت بیشتر در مخاطبان اعتماد به وجود آورند تا بتوانند بر تاثیر خنثی کننده اینترنت و مخاطبان شکاک غلبه نمایند.


- تمرکز بر ایجاد قابلیت های پیچیده تر اندازه گیری آنلاین که دید عمیق تری درباره رفتار مصرف کننده ارایه می دهند و همچنین مکانیسم هایی که اثر فعالیت های تبلیغاتی برگزار شده برای حمایت از اهداف استراتژیکی شرکت را نشان می دهند.


- انجام امور تجاری به نحوی اخلاقی و شفاف که قابل انتقاد نباشد و توصیه به شرکت های کارفرما که آنها نیز همین طور عمل کنند. یافتن، ایجاد و پیشنهاد ابزار و تکنولوژی جدید و ارزیابی پتانسیل آنها برای شرکت کارفرما به عنوان "حافظه پیام".


- استخدام فعالان روابط عمومی که با روش های قدیمی روابط عمومی مقابله کنند و در عین حال بر مهارت های اصلی نگارشی تحقیقی و خبرنگاری اصرار می ورزند.


- یافتن راه هایی برای آنکه کارگزاران روابط عمومی دست به دست هم دهند بخصوص به این دلیل که رقبای بیشتری وارد فضای سنتی آژانس های روابط عمومی می شوند.


همچنان که مرزهای بین رسانه های مختلف ارتباطی محو می شوند فعالان روابط عمومی مجبورند که نقش ها و ارزش های شان را بهتر و دقیق تر تعریف نمایند. در غیاب رهبری استراتژیک توسط سرویس های ارتباطی سنتی شرکت های سفارش دهنده راه های دیگری برای هدایت این تغییر ارتباط خواهند جست. این امر منجر خواهد شد که استراتژی ارتباطی و مدیریت اهمیت بیشتری یابد و اهمیت توانایی توزیع اطلاعات کمرنگ شود.


امروزه فعالان روابط عمومی سعی دارند هر چه بیشتر از فعالیت های روابط عمومی غیر سنتی استفاده کنند. رسانه جدید فقط یکی دیگر از تظاهرات آن است. به گفته متخصصان برای دستیابی به جایگاه های بهتر در عرصه مختلف، فعالان روابط عمومی باید تلاش کنند که در زمینه استراتژی های بازرگانی کارآمدتر شوند و به اندازه ها و کمیت ها اهمیت بیشتری دهند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران