درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 10:49   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38278صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 08:09
6 تاثیر رسانه مدرن بر روابط عمومی
پروفسور اوجوال کی چادهوری - نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رسانه مدرن تاثیرات زیادی بر روابط عمومی داشته که در اینجا به شش مورد آن اشاره می شود:

 

 1- کیفیت و اصالتی که قابل تنظیم توسط خود شرکت است.

امروزه مردم با کلیک موشواره به منابع اطلاعاتی قابل اعتمادشان رای می دهند. این منابع غالبا رسانه های سنتی نیستند. به عنوان مثال وب سایت های نظرسنجی آنلاین را در نظر بگیرید، مشتریان به سایر مشتریانی که قبلا خرید نموده اند بیش از اظهارات شرکت که کیفیت درجه یک را تضمین می کنند اطمینان دارند.


2- انتشار اطلاعات در اوج است.

در نتیجه نیاز به اطلاعات بهتر و سریعتر بسیاری از وسایل ارتباطی تحت فشار زیادی هستند. تکنولوژی جدید، روابط سازمانی از طریق اینترنت و مهارت های عمل آوری اطلاعات شخصی در برآورده ساختن این نیاز کمک می کند.


3- افزایش چشمگیرتعداد منابع رسانه ای.

نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.


4- فقدان کنترل مرکزی اطلاعات، که در نتیجه تقاضای بیشتر برای اطلاعات به وجود می آید و این امرخود به خود مسوولیت را از نمایندگان شرکت سلب می کند.

 وقتی مشتریان بر منابعی غیر از هسته مرکزی اتکا می کنند شرکت باید تلاش نماید و دوباره موقعیت خود را به عنوان ارایه دهنده اصلی اطلاعات تثبیت کند.


5- ارتباط موثردر عصر کثرت اطلاعات و جریان آزاد آن از بین منابع فیلترها و کانال های متعدد.

افراد به تدریج راه خاصی را برای کسب اطلاعات مورد نیازشان به بهترین وجه انتخاب و به آن عادت می کنند و این امر لزوما به معنی اطلاع رسانی توسط نماینده شرکت نیست.


6- ارتباط بیشتر مشتریان با موکلان (سازمان ها)

با توجه به سهولت ناشی از تکنولوژی ارتباطات و بازاریابی مختص هر فرد، مشتریان رابطه متقابل بیشتری از سازمان ها انتظار دارند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  خسرویی که به دریا زد


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید