درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:37   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38278صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 08:09
6 تاثیر رسانه مدرن بر روابط عمومی
پروفسور اوجوال کی چادهوری - نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رسانه مدرن تاثیرات زیادی بر روابط عمومی داشته که در اینجا به شش مورد آن اشاره می شود:

 

 1- کیفیت و اصالتی که قابل تنظیم توسط خود شرکت است.

امروزه مردم با کلیک موشواره به منابع اطلاعاتی قابل اعتمادشان رای می دهند. این منابع غالبا رسانه های سنتی نیستند. به عنوان مثال وب سایت های نظرسنجی آنلاین را در نظر بگیرید، مشتریان به سایر مشتریانی که قبلا خرید نموده اند بیش از اظهارات شرکت که کیفیت درجه یک را تضمین می کنند اطمینان دارند.


2- انتشار اطلاعات در اوج است.

در نتیجه نیاز به اطلاعات بهتر و سریعتر بسیاری از وسایل ارتباطی تحت فشار زیادی هستند. تکنولوژی جدید، روابط سازمانی از طریق اینترنت و مهارت های عمل آوری اطلاعات شخصی در برآورده ساختن این نیاز کمک می کند.


3- افزایش چشمگیرتعداد منابع رسانه ای.

نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.


4- فقدان کنترل مرکزی اطلاعات، که در نتیجه تقاضای بیشتر برای اطلاعات به وجود می آید و این امرخود به خود مسوولیت را از نمایندگان شرکت سلب می کند.

 وقتی مشتریان بر منابعی غیر از هسته مرکزی اتکا می کنند شرکت باید تلاش نماید و دوباره موقعیت خود را به عنوان ارایه دهنده اصلی اطلاعات تثبیت کند.


5- ارتباط موثردر عصر کثرت اطلاعات و جریان آزاد آن از بین منابع فیلترها و کانال های متعدد.

افراد به تدریج راه خاصی را برای کسب اطلاعات مورد نیازشان به بهترین وجه انتخاب و به آن عادت می کنند و این امر لزوما به معنی اطلاع رسانی توسط نماینده شرکت نیست.


6- ارتباط بیشتر مشتریان با موکلان (سازمان ها)

با توجه به سهولت ناشی از تکنولوژی ارتباطات و بازاریابی مختص هر فرد، مشتریان رابطه متقابل بیشتری از سازمان ها انتظار دارند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران