درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:33   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38238صفحه نخست » رادیو روابط عمومیدوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 16:10
دو دست خسته
به مناسبت فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی - دو دست خسته یکسره می ایستد، از ابتدا تا انتهای مراسم اجازه نشستن ندارد، دو دست خسته گاهی به جای سه پایه دوربین قرار می گیرد، راه می رود، به تصویر می کشد، تمام جوانب را در نظر می گیرد، به نفس نفس می افتد، فیلم که پخش می شود، دیگر نفس های دو دست خسته در ذهن هیچ کس خطور نمی کند.
  

دو دست خسته دو دست خسته فکر می کند، می بیند، می پرسد، می شنود، می نویسد، ویراستاری می کند، تایپ می کند، ناله می کند، خبر که آماده می شود، دیگر هیچ کس ناله های دو دست خسته را به خاطر نمی آورد.

دو دست خسته می ایستد، می نشیند، دراز می کشد، نظاره می کند، تنظیم می کند، عرق می ریزد، زاویه ها را در نظر می گیرد، تصویر که در قاب دوربین عکاسی شکل می گیرد، عکسی که خاطره می شود و بر دلها نقش می بندد، دیگر هیچ کس عرق و خاطرات دو دست خسته را به یاد نمی آورد.

دو دست خسته یکسره می ایستد، از ابتدا تا انتهای مراسم اجازه نشستن ندارد، دو دست خسته گاهی به جای سه پایه دوربین قرار می گیرد، راه می رود، به تصویر می کشد، تمام جوانب را در نظر می گیرد، به نفس نفس می افتد، فیلم که پخش می شود، دیگر نفس های دو دست خسته در ذهن هیچ کس خطور نمی کند.

دو دست خسته می بیند، کنکاش می کند، می گردد، گاهی از میان تصاویر و فیلم ها و سخنرانی ها برای یافتن تصویر یا جمله ای کاربردی و تاثیرگذار ساعت ها جست و جو می کند، جلو می برد، بر می گرداند، دقت به خرج می دهد، تدوین می کند، کلیپ که آماده می شود، نمایش که مورد توجه قرار می گیرد، دیگر هیچ کس دقت دو دست خسته را به خاطر نمی آورد.

دو دست خسته ساعت ها مطالعه می کند، به دنبال متنی بدرد بخور و موثر می گردد، مطلب جمع آوری می کند، حفظ می کند، مسلط می شود، پشت تریبون قرار می گیرد، در میان انبوهی از جمعیت، به جای استرس و اضطراب، با صلابت و اعتماد به نفس، و با عشق اجرا می کند، برنامه که تمام می شود، مراسم که به پایان می رسد، دیگر هیچ کس، صلابت و عشق دو دست خسته را به یاد نمی آورد.

یحیی زاده

مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور( استان های گیلان، مازندران و گلستان)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
اکبر رضائی
| 1398/2/16 - 22:51 |     0     0     |
جانا سخن از زبان ما گفته ای...

اکبر رضائی
| 1398/2/16 - 22:52 |     0     0     |
جانا سخن از زبان ما گفته ای...


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


  تشریح آخرین فعالیت های کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران