درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38230صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 15:25
سرپرست مدیریت روابط عمومی علوم پزشکی شیراز منصوب شد
سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی علوم پزشکی شیراز معرفی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی علوم پزشکی شیراز معرفی شد.
 
 به گزارش شارا،  در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سید روح اله حسینی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه منصوب شد.
 
 در متن حکم علی بهادر خطاب به حسینی آمده است:
 با عنایت به مراتب تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه منصوب می‌شوید.
 
 روابط عمومی به عنوان پیشخوان سازمان وظیفه اطلاع رسانی، تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسؤولان را بر عهده دارد؛ بنابراین انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های ذیل اهتمام نمائید:
 تقویت و توسعه ارتباطات رسانه‌ای و همکاری و تعامل مناسب با رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی به منظور ارائه بهتر چهره دانشگاه
 کمک به اجتماعی کردن حوزه‌های بهداشت و درمان
 تلاش و همکاری در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های کلان دانشگاه
 تدوین و اجرای نظام جامع ارتباطات برون سازمانی با هدف تعامل سازنده و فعال با سازمان‌ها و نهاد‌ها
 تقویت حوزه ارتباطات مردمی، تعامل سازنده با مدیران، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه و ایجاد همدلی و پاسخگویی به موقع مبتنی بر اخلاق حرفه‌ای و مردم داری
 تلاش برای معرفی دستاورد‌های نوین و پیشرفته دانشگاه در حوزه علوم پزشکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد