درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 22:29   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس انجمن روزنامه‌نگاران ترکیه اردوغان را به سرکوب مخالفانش متهم کرد

  رئیس انجمن روزنامه‌نگاران ترکیه اردوغان را به سرکوب مخالفانش متهم کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس انجمن روزنامه‌نگاران ترکیه اردوغان را به سرکوب مخالفانش متهم کرد
  نشست شورای روابط عمومی شهرستان آمل برگزار شد
  بعد از گذشت یکروز/ سرپرست روابط عمومی استقلال نیامده، استعفا داد
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38219صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 - 14:25
دکتر حسین زاده: توسعه بانکداری دیجیتال، اولویت بانک ملی ایران است
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که دولت مصمم است بانکداری دیجیتال در کشور نهادینه شود، گفت: بانک ملی ایران، پیشتاز تحول گرایی است و توسعه بانکداری دیجیتال، یکی از مصادیق آن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که دولت مصمم است بانکداری دیجیتال در کشور نهادینه شود، گفت: بانک ملی ایران، پیشتاز تحول گرایی است و توسعه بانکداری دیجیتال، یکی از مصادیق آن است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در جمع شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی یک روزه مدیران ارشد بانک با موضوع آشنایی با جدیدترین سامانه های بانکی دنیا افزود: بانک ملی ایران، همواره تحول گرا بوده و این روحیه باید برای همیشه در مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد و همه کارکنان بانک حفظ شود.
 
 وی توسعه محصولات بانک با هدف جلب رضایت حداکثر مشتری را مهمترین هدف بانک ملی ایران خواند و گفت: نیاز مشتری باید درک شود و متناسب با آن خدمات جدید طراحی شود، به طوری که مشتری، همواره با یک بانک پویا و به روز مواجه باشد.
 
 حسین زاده «ایده پردازی» را لازمه حرکت پیشرونده یک سازمان دانست و خاطرنشان کرد: تک تک اجزای سازمان باید خود را در قبال آن مسئول بدانند و از حداکثر توان علمی و عملی خود برای توسعه آن استفاه کنند.
 
 وی خدمت رسانی چابک و داشتن سرعت عمل در پیاده سازی خدمات بانکی را لازمه زندگی امروز دانست و با بیان این که بانک ملی ایران در این زمینه پیشتاز است، ادامه داد: تحول گرایی و نوآوری، دو کلیدواژه مؤثر در استراتژی بانک ملی ایران است و همه برنامه ها باید بر اساس این دو محور طراحی شده و همچنین این سازمان باید به معنای واقعی یادگیرنده باشد.
 
 حسین زاده در ادامه به ضرورت استفاده از فناوری های نو در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: مسیر تاریخی مبین این موضوع است که بانک ملی ایران از دیرباز در حوزه انفورماتیک فعال بوده و در حال حاضر نیز فعالیت هایش در این بخش ها بسیار چشمگیر است.
 
 وی به طراحی و راه اندازی سامانه های بام و بله که به خوبی مورد استقبال مشتریان و سایر مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات بانک ملی ایران از جمله بانک آفیسر بر بستر این سامانه ها ارائه می شود، به طوری که مشتریان برای انجام بسیاری از امور بانکی نیازی به حضور در شعبه ندارند.
 
 حسین زاده تأکید کرد: بانک ملی ایران مصمم است خدمات جدیدتر، به روزتر و راحت تری را در اختیار مشتریان قرار دهد و به این منظور مطالعات گسترده ای را بر روی بانک های بزرگ جهان انجام داده است.
 
 به گفته وی، شرکت سداد در این زمینه پیشرو است و باید این دانش را به مدیران ارشد و میانی و در نهایت همه کارکنان بانک تسری دهد.
 
 در ادامه این کارگاه آموزشی، حمید رضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد نیز گزارشی از عملکرد شرکت و مطالعات انجام شده برای ایجاد تحول و نوآوری در خدمات بانک ارائه کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


  مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران