درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 22:18   

انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات

  انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات


ادامه ادامه مطلب یک

وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود

  وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی

  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غرامت ۵۰۰ دلاری اپل به کاربران برای کند کردن عمدی آیفون
  خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ...
  مسئول روابط عمومی هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  دو طرح بانک رفاه برای تکریم از مدافعان سلامت و اشتغالزایی (+جزئیات)
  وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود
  رئیس سازمان اوقاف از فعالیت‌های جدید روابط عمومی اوقاف بازدید کرد
  انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
  بانک رفاه به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، تسهیلات پرداخت می کند
  مدیر سیاست‌ها و استراتژی‌های مربوط به ارتباطات و اطلاعات در یونسکو: اخبار جعلی، جان‌های بسیاری را در دوره همه‌گیری کرونا در خطر قرار داده است
  انتصاب مسول روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38217صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 - 01:28
با انجام قرعه کشی نهمین دوره باشگاه مشتریان بانک آینده
برندگان سیزده میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال جایزه مشخص شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برندگان سیزده میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال جایزه مشخص شدند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، طی مراسمی، در روز چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت¬ماه سال 1398، در سالن همایش ساختمان مرکزی بانک آینده و با حضور اعضای هیأت مدیره و جمعی از معاونان، مدیران و رؤسای شعب بانک آینده، مراسم قرعه¬کشی نهمین دوره باشگاه مشتریان، انجام شد.


با انجام این قرعه¬کشی، برندگان 1398 جایزه نقدی به ارزش 13.450.000.000 ریال، شناخته شدند.


آقایان: علی ابراهیمی از شعبه تهران - بازار موبایل، بیرامعلی اسکندرزاده میانجی از شعبه تهران - مقدس اردبیلی و حمیدرضا فیروززاده از شعبه شیراز، هر کدام برنده یک جایزه یک میلیارد ریالی شدند.


ضمناً، آقایان: آرش کشاورزی از شعبه تهران – دو راهی قلهک، علی اصغر یمینی از شعبه تهران – صادقیه، محمد حسینعلی¬زاده از شعبه تهران – بازار آهن (بهاران 2) ، میر ابوالفضل حسنی از شعبه تبریز – خیابان امام خمینی (ره)، و خانم فرشته روشن چراغ از شعبه کرمانشاه – میدان فردوسی، هر کدام، برندگان جایزه پانصد میلیون ریالی بودند.


برندگان 1390 جایزه دیگر، شامل: 200 جایزه ده میلیون ریالی و 1190 جایزه پنج میلیون ریالی نیز در این جلسه مشخص و تعیین گردیدند.


شـایان ذکر است؛ امتیاز مـشتری به صورت تجـمعی روزانه از مجـموع امتـیاز افتـتاح حسـاب و مانـده سپـرده¬های قرض¬الحسنه، خدمات بانکداری الکترونیکی و امتیاز هدیه، بدست آمد. هم¬چنین، طی این دوره، طرح‌های تشویقی هوای پاک، روز مادر، کارت هدیه نوروز، خدمات بانکداری الکترونیکی و دعوت از دوستان نیز برگزار و به حدود 4.000 نفر از ایشان، جوایزی به قید قرعه اهدا گردید.


گفتنی است؛ نهمین دوره باشگاه مشتریان از 4 آذرماه سال 1397 آغاز و تا 31 فروردین¬ماه سال 1398، ادامه داشت.


یادآوری می¬نماید؛ به¬زودی، جزئیات دهمین دوره باشگاه مشتریان، به اطلاع عموم خواهد رسید.


برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان، به سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان به نشانی: ba.efarda.ir و شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه فرمایید.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور


  جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار شد


  هفت راه تنظیم محتوا


  انتصاب مشاور امور رسانه، تبلیغات و روابط عمومی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومى و مرکز رسانه‌هاى اجتماعى فدراسیون ووشو


  «دیدگاه مردم درباره کرونا»/ نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات


  در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند


  انتصاب مدیر روابط عمومی کانون بازنشستگان هرمزگان


  اولین دستگاه تنفس مصنوعی ساخته «تیم روباتیک دختران افغان» رونمایی شد


  انتصاب مسول روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد