درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:49   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38193صفحه نخست » جمعه، 13 اردیبهشت 1398 - 10:17
«معلم» یک رسانه است
محمدابراهیم محمدی - این یک توصیه دینی است که انسان نباید دمی از آموختن باز ایستد{۱} و بازماندن از آموختن برای یک انسان ناپسند و مثابه مرگ اندیشه و عقلانیت است {۲} و در این میان کسانی که مأموریت اجتماعی و تعامل عمومی دارند بیش از دیگران به دانش‌افزایی نیازمندند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این یک توصیه دینی است که انسان نباید دمی از آموختن باز ایستد{۱} و بازماندن از آموختن برای یک انسان ناپسند و مثابه مرگ اندیشه و عقلانیت است {۲} و در این میان کسانی که مأموریت اجتماعی و تعامل عمومی دارند بیش از دیگران به دانش‌افزایی نیازمندند.
 
 دانش افزایی لزوماً مدرک و گواهی‌های مرسوم نیست که گاهی این خود افت دانش‌ و توانمندسازی می‌شود؛ دانش‌افزایی برخورداری از دانش روزآمد، مهارت و تخصص‌های به‌روز شغلی و فنون ارتباطات متناسب با مأموریت است.
 
 کم نیستند کسانی که مدارج عالیه ظاهری دارند اما سواد و دانش لازم را ندارند؛ ادعا و اسناد مثبته دارند اما از حداقل‌های مهارتی و فنی بهره‌مند نیستند و دور نباشد که لشگر مدرک‌داران مدعی و بیسواد یکی از چالش‌های جدی نظام تعلیم و تربیت آینده شود.
 
 معلم باید با تأسی به آموزه‌های دینی{۳} مطالعه جهت‌مند، کارامد وموثر داشته باشد وهر روز با اندوخته‌های جدید، فعالیت خود را بهبود ببخشد و این اقتضای دانش است که هر روز نو و تازه می‌شود و انسان اجتماعی ناگزیر باید خود را از این قافله کنار نکشد بلکه بهره خود را از این جریان پرشتاب افزون سازد و این یک قانون استثناء ناپذیر انسانی است.{۴}
 
 باید معلم به لحاظ اندیشه‌ورزی و تولید دانش عمومی و تخصصی، شاخص باشد و کارنامه فعالیت سنواتی ایشان با ارائه آثار فاخر و سودمند علمی غبطه‌آمیز گردد و امروز که به مدد فضاهای مجازی و الکترونیکی، دسترسی‌ها آسان و انبوه شده است، دیگر عذری از جنس هزینه و زحمات چاپ، کاغذ، نشر، توزیع وسرمایه نیست؛ بلکه هر معلم می‌تواند یک رسانه از جنس تعلیم و تربیت باشد.
 
 سایت، وبلاگ، کانال و ده‌ها بستر برای به اشتراک گذاشتن دانش و اندیشه، بهترین ظرفیت برای توسعه وترویج دانش و خدمات آموزشی و علمی است و معلم به لحاظ حضور علمی و آموزشی و نشاطات فرهنگی در بستر شبکه‌های اجتماعی می‌تواند دامنه حضور و ارتباطات خود را وسعت بخشیده و به مأموریت‌های خود شتاب بیشتری بدهد.
 
 معلم با وجود این ظرفیت می‌تواند ضمن پیشگامی برای دانش‌آموزان به الگویی علمی و فرهنگی مانند شود که می‌تواند علم، دانش‌افزایی و مهارت‌های شغلی و... را به شایستگی جلوه نماید و اقبال بیشتری برانگیزاند.
 ***
 ۱/طه ۱۱۴
 ۲/نهج البلاغه حکمت ۳۷۲
 ۳/نهج الفصاحه حدیث ۱۲۶
 ۴/بصایرالدرجات جلد ۱صفحه ۳۹۵.

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد