درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 17:15   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو
  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای
  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد
  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش
  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند
  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد
  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند
  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود
  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38191صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 13 اردیبهشت 1398 - 09:54
چند درصد توصیه‌های مربوط به رژیم‌ غذایی در شبکه‌های اجتماعی نادرست هستند؟
شبکه‌های اجتماعی پر شده از صفحات، گروه‌ها و کانال‌هایی که روزانه توصیه‌هایی درباره رژیم‌های غذایی مفید ارائه می‌کنند. این افراد و گروه‌ها ادعا می‌کنند که پیروی از این رژیم‌های غذایی برای سلامتی افراد مفید بوده، وزن آنها را متعادل نگاه داشته، به شادابی روحی آنها کمک کرده و آنها را از انواع بیماری‌ها مصون نگاه می‌دارند. سوال اصلی این است که چقدر از این توصیه‌ها درست هستند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شبکه‌های اجتماعی پر شده از صفحات، گروه‌ها و کانال‌هایی که روزانه توصیه‌هایی درباره رژیم‌های غذایی مفید ارائه می‌کنند. این افراد و گروه‌ها ادعا می‌کنند که پیروی از این رژیم‌های غذایی برای سلامتی افراد مفید بوده، وزن آنها را متعادل نگاه داشته، به شادابی روحی آنها کمک کرده و آنها را از انواع بیماری‌ها مصون نگاه می‌دارند. سوال اصلی این است که چقدر از این توصیه‌ها درست هستند؟
 
 روزنامه ایندپندنت گزارشی منتشر کرد که در آن از خوانندگان خواسته شده به توصیه‌های مربوط به رژیم غذایی که در
شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود، کاملا بی‌توجه باشند.
 
 در این گزارش آمده که براساس پژوهش‌های دانشگاه گلاسکوی اسکاتلند، 8 توصیه از هر 9 توصیه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نادرست و بی‌اساس است و هیچ مبنای علمی ندارد.
 
 گروه تحقیقاتی که این پژوهش را انجام دادند برای بررسی درستی داده‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، نه تنها رهنمودهای ارائه شده در سطح اسکاتلند، بلکه کل بریتانیا را زیر نظر گرفته و درباره درستی آنها تحقیق کرده‌اند.
 
 کریستینا صباغ، رئیس این گروه تحقیقاتی گفت: «دریافتیم که بیشتر توصیه‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی، توصیه‌های علمی نیستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. بلکه در بسیاری از موارد نتایج معکوس دارند.»
 
 صباغ افزود: «این روزها هر کس با نام تام، دیک، هاری و یا هر اسم دیگری می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی حاضر شده و با انتشار ویدئویی هر آنچه دلش می‌خواهد را ادعا کند و احتمالا هم تعدادی حرف‌های او را باور کرده و به نصایحش گوش کنند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات


  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران


  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند


  کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد


  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود