درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 21:15   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
  معاون بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
  تشویق خلاقیت
  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38191صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 13 اردیبهشت 1398 - 09:54
چند درصد توصیه‌های مربوط به رژیم‌ غذایی در شبکه‌های اجتماعی نادرست هستند؟
شبکه‌های اجتماعی پر شده از صفحات، گروه‌ها و کانال‌هایی که روزانه توصیه‌هایی درباره رژیم‌های غذایی مفید ارائه می‌کنند. این افراد و گروه‌ها ادعا می‌کنند که پیروی از این رژیم‌های غذایی برای سلامتی افراد مفید بوده، وزن آنها را متعادل نگاه داشته، به شادابی روحی آنها کمک کرده و آنها را از انواع بیماری‌ها مصون نگاه می‌دارند. سوال اصلی این است که چقدر از این توصیه‌ها درست هستند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شبکه‌های اجتماعی پر شده از صفحات، گروه‌ها و کانال‌هایی که روزانه توصیه‌هایی درباره رژیم‌های غذایی مفید ارائه می‌کنند. این افراد و گروه‌ها ادعا می‌کنند که پیروی از این رژیم‌های غذایی برای سلامتی افراد مفید بوده، وزن آنها را متعادل نگاه داشته، به شادابی روحی آنها کمک کرده و آنها را از انواع بیماری‌ها مصون نگاه می‌دارند. سوال اصلی این است که چقدر از این توصیه‌ها درست هستند؟
 
 روزنامه ایندپندنت گزارشی منتشر کرد که در آن از خوانندگان خواسته شده به توصیه‌های مربوط به رژیم غذایی که در
شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود، کاملا بی‌توجه باشند.
 
 در این گزارش آمده که براساس پژوهش‌های دانشگاه گلاسکوی اسکاتلند، 8 توصیه از هر 9 توصیه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نادرست و بی‌اساس است و هیچ مبنای علمی ندارد.
 
 گروه تحقیقاتی که این پژوهش را انجام دادند برای بررسی درستی داده‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، نه تنها رهنمودهای ارائه شده در سطح اسکاتلند، بلکه کل بریتانیا را زیر نظر گرفته و درباره درستی آنها تحقیق کرده‌اند.
 
 کریستینا صباغ، رئیس این گروه تحقیقاتی گفت: «دریافتیم که بیشتر توصیه‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی، توصیه‌های علمی نیستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. بلکه در بسیاری از موارد نتایج معکوس دارند.»
 
 صباغ افزود: «این روزها هر کس با نام تام، دیک، هاری و یا هر اسم دیگری می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی حاضر شده و با انتشار ویدئویی هر آنچه دلش می‌خواهد را ادعا کند و احتمالا هم تعدادی حرف‌های او را باور کرده و به نصایحش گوش کنند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد


  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند


  تشویق خلاقیت


  خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی