درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:17   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38177صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 - 10:17
پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز کارگر
دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، پاسداشت مقام بلند همتانی است که چشمه سار زلال زندگی را با کار و تلاش، جلا و روشنی بخشیدند.


«کارگر»، واژه مقدس فرهنگ دینی و ملی ماست. ارج ‌نهادن به مقام گران سنگ کارگران به عنوان سرمایه‌های فکری و خلاق و بازوان سترگ حرکت چرخه تولید کشور، وظیفه همه ماست و به پاس خدمات صادقانه و زحمات بی‌دریغ این عزیزان، تلاش شان را تقدیس کرده و مقام شان را گرامی‌ می‌داریم.


در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مزین به شعار «رونق تولید» است، بدون شک تلاشگران عرصه تولید و توسعه اقتصادی نقش بی نظیری در تحقق این شعار دارند.


خرسندیم که در خانواده بزرگ بانک رفاه در خدمت بزرگ زنان و مردانی هستیم که در کسوت مقدس کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه پیشبرد و سرافرازی میهن اسلامی ارایه کرده‌اند و مفتخریم به خدمت رسانی به تلاش‌گرانی که ماموریت بزرگ ایشان آبادانی کشور است.


بانک رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی که با سرمایه های ارزشمند جامعه کارگری شکل گرفته و رسالت اصلی و اولیه آن خدمت به این عزیزان است بر خود می بالد که نام و نشان این بخش از جامعه را با خود حمل می کند و بسیار مشعوف است که در هدف گذاری های خود جامعه پرتلاش کارگری، در صدر برنامه هایش قرار دارد.


این بانک همواره تلاش کرده تا با توسل به زیر ساخت ها و ظرفیت هایش و بهره گیری از فرصت های قانونی و در چارچوب ضوابط و مقررات حاکم بر دستگاه، طیف متنوعی از خدمات به جامعه کارگری عرضه کند.


بی تردید این روند ادامه خواهد داشت وعزم جدی داریم با بهبود بیش از پیش خدمت‌رسانی و پاسخگویی خود، بر محور عدالت گستری و مهرورزی گام برداریم.


فرا رسیدن روز کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت در سال « رونق تولید» را به تمامی کارگران اندیشمند، خلاق و پر تلاش میهن اسلامی تبریک می گویم و از خداوند سبحان خواستاریم خادمین شایسته ای برای کارگران عزیز باشیم و بتوانیم رضایتمندی بیشتر جامعه کارگری را با توسعه و ارتقاء مستمر خدمات به دست آوریم.

محمد علی سهمانی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد