درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 15:33   

عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی

  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات

  نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی
  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی
  بهترین دوربین‌های تلفن همراه
  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ
  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی
  تخفیف های ویژه سازمانی نت برگ به اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه
  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت
  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38153صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 - 13:23
اخراج کارمندان آمازون توسط هوش مصنوعی
سطح بالای انتظارات آمازون از کارمندانش بارها در تحقیقات نشان داده شده، اما یک گزارش جدید نشان می دهد نه تنها این شرکت دائما فعالیت کارمندان انبارهایش را تحت نظر دارد بلکه یک سیستم نظارتی مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده که در صورت نیاز قادر به اخراج آنهاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سطح بالای انتظارات آمازون از کارمندانش بارها در تحقیقات نشان داده شده، اما یک گزارش جدید نشان می دهد نه تنها این شرکت دائما فعالیت کارمندان انبارهایش را تحت نظر دارد بلکه یک سیستم نظارتی مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده که در صورت نیاز قادر به اخراج آنهاست.
 
 به گزارش دیجیاتو، یک سخنگوی آمازون با تایید بر اینکه سال گذشته بیش از 300کارمند تاسیسات بالتیمور این شرکت به دلیل بهره وری پایین اخراج شده اند، از افت نسبی تعداد کارمندان اخراجی بخش آمریکای شمالی این شرکت خبر داد.
 
 سیستم نظارتی آمازون متغیری به نام «زمان استراحت» را اندازه گیری می کند که نشان می دهد هر کارگر چه زمانی به استراحت یا فعالیتی غیر از کار مشغول بوده است. فشار این موضوع روی کارمندان به حدی بالاست که برخی از آنها اعلام کرده اند برای جلوگیری از دریافت اخطار حتی استفاده از سرویس بهداشتی را هم کنار گذاشته اند. چندی پیش تعدادی از کارمندان مسلمان این شرکت نیز در دفاع از حق شان برای نماز خواندن تجمعی اعتراضی برپا کرده بودند.
 
 این سیستم نظارتی در صورتی که یک کارگر انتظارات آمازون را برآورده نکند ابتدا شروع به اخطار دادن کرده و در صورت نیاز می تواند بدون دخالت انسان اقدام به اخراج فرد کند؛ هرچند آمازون مدعی است اپراتورها می توانند کنترل سیستم را به دست بگیرند. این شرکت همچنین اذعان کرده برای کارکنانی که به اهداف تعیین شده نمی رسند برنامه های آموزشی در نظر گرفته است.
 
 منتقدان آمازون را شرکتی توصیف می کنند که به جای افراد تنها به اعداد و ارقام اهمیت می دهد. بسیاری از کارکنان این شرکت گزارش می دهند به دلیل بررسی فعالیت شان توسط هوش مصنوعی خودشان نیز حسی مانند روبات ها پیدا کرده اند.
 
 به گزارش خبرنگار بیزینس اینسایدر، سطح بالای انتظارات آمازون به کارکنان انبارهای این شرکت محدود نمی شود بلکه بسیاری از راننده ها نیز اعلام کرده اند برای تحویل بسته های بیشتر مجبور به زیرپا گذاشتن بسیاری از قوانین رانندگی می شوند و حتی در محله های شلوغ هم از سرعت شان نمی کاهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی


  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


  تحولی که روزنامه ها باید به آن توجه کنند


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی


  ارتقای سواد رسانه ای به افزایش سواد گفتمانی منجر می شود


  5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر


  انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد


  پنج تکنیک برای افزایش هوش عاطفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود