درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 07:25   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد

  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


ادامه ادامه مطلب دو

اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد

  اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد

  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
  زادروز نیویورک تایمز
  اینترنت و ترویج دمکراسی
  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است
  بنیانگذار روانشناسی رشد
  روان‌شناسی رشد
  روان‌شناسی
  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز
  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد
  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38108صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 11:28
تصویری که خشم حاکم دبی را برانگیخت
شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم، حاکم دبی، تصویری از یکی از ادارات این کشور در صفحه توئیتر و اینستاگرام خود منتشر کرد و در ذیل آن نوشت: «این شأن ما نیست».
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم، حاکم دبی، تصویری از یکی از ادارات این کشور در صفحه توئیتر و اینستاگرام خود منتشر کرد و در ذیل آن نوشت: «این شأن ما نیست».
 
 به گزارش رسانه ها، این تصویر توسط یک مشتری پنهانی که از سوی نهادهای نظارتی امارات به یکی از شعب اداره پست این کشور ثبت شد. حاکم دبی درباره این تصویر توضیح داد: «این سطح ماست، این [شیوه] خدمت‌رسانی ما نیست. کسی که در چنین سطحی کار کند، در تیم من نخواهد ماند».
 
 حاکم دبی به نظارت مستمر علنی و پنهانی بر روند خدمت‌رسانی به شهروندان امارات معروف است و درباره او گفته می‌شود که کوچکترین‌ جزئیات امور حکومت را نیز زیر نظر دارد.
 
 او در صفحه توئیترش نوشت: «گروهی را برای بازرسی سطح خدمت‌رسانی پست امارات به یکی از مراکز پست فرستادیم و گروه بازرسی این گزارش را در اختیار ما قرار داد. این گزارش را در کمال شفافیت پیش روی همگان می‌گذارم و به همه شاغلان دولتی می‌گویم که هیچ چیزی بدون نظارت شفاف نخواهد ماند».
 
 در گزارش هیات بازرسی آمده که مراجعه‌کنندگان باید مدت زیادی برای انجام کارهایشان صبر می‌کردند و نحوه خدمت‌رسانی متناسب با نیاز مشتریان نبوده و همچنین ظرفیت پذیرش این اداره با تعداد مشتریان تناسبی نداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی


  ابرقدرت ‎های صنعت نشر


  بررسی اهمیت آموزش در روابط عمومی ها


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


  گوگل یک میلیارد یورو جریمه و مالیات به فرانسه پرداخت می کند


  تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)


  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان فریدونکنار فعالیت خود را آغاز کرد


  تور رسانه‌ای روستا مشکلات و موانع پیشرفت روستایی را منعکس می‌کند


  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: گفتمان‌ نو برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران