درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38095صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 - 10:29
همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی به میزبانی سد کمال صالح و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل روابط عمومی استانداری، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای مرکزی و مدیران ارشد روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی به میزبانی سد کمال صالح و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل روابط عمومی استانداری، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای مرکزی و مدیران ارشد روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، در این همایش که با حضور مدیران ارشد روابط عمومی های استان در محل سد کمال صالح برگزار شد، مهندس مسعود بهاری مدیر روابط عمومی این شرکت ضمن تبریک این روز مهم به مدیران ، متخصصان و کارشناسان روابط عمومی گفت: ۲۷ اردیبهشت سالروز روابط عمومی ها است و چون مقارن با ماه مبارک رمضان است، تور یک روزه روابط عمومی های استان زودتر از موعد برگزار شد.
 
 مهندس بهاری ادامه داد: تعامل و ارتباط یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار حیات اجتماعی سازمان های ارایه دهنده خدمات است و روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده نهادها نقش کلیدی در این خصوص بر عهده دارند
 
 وی خاطر نشان کرد: آموزش و اطلاع رسانی دو شاخصه مهمی است که در جهت بهینه مصرف کردن اب نقش مهمی دارند و روابط عمومی ها به عنوان بازوان توانمند فرهنگسازی از مهمترین پتانسیل های این شرکت برای ترویج این امر مهم محسوب می شوند.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی بیان مسائل و چالش‏های اصلی حوزه آب اعم از مسائل ارزشی پیرامون آب، مسائل کمی، مسائل کیفی، بحث آب مجازی، ارزش ذاتی و اقتصادی آب، وضعیت سدهای استان، میزان بارندگی ها، وضعیت آب های زیرزمینی،مدیریت منابع آب، آب مجازی،و... را از عناوین مطرح شده در این همایش دانست.
 
 مهندس بهاری در خصوص برگزاری این مراسم در سد کمال صالح افزود: سد کمال صالح یکی از افتخارات و نماد اراده و همت در استان است و امروز بستری شد تا روابط عمومی ها گرداگرد هم جمع شوند و در این روز بزرگ در خصوص یکی از مسائل مهم بحرانی در کشور بحث و تبادل نظر کنند و در جریان برنامه ها و فعالیت های این شرکت به منظور مقابله با این بحران قرار گیرند.
 
 گفتنی است به منظور آشنایی هرچه بیشتر همکاران روابط عمومی، با فعالیت ها و دستاوردهای روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، نمایشگاهی از فعالیت های این روابط عمومی به صورت مصور و در قالب گزارشهای تصویری ارایه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد