درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:32   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38090صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 16:47
تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود
استاندار یزد گفت: ارتباط و تعامل بیشتر میان ایرنا و روابط عمومیها می تواند خیلی از آسیب های فضای مجازی را کاهش دهد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار یزد گفت: ارتباط و تعامل بیشتر میان ایرنا و روابط عمومیها می تواند خیلی از آسیب های فضای مجازی را کاهش دهد.

به گزارش ایرنا 'محمدعلی طالبی' روز چهارشنبه در دیداری صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر یزد که در محل استانداری این استان انجام شد اظهار داشت: لازمه موفقیت در تبیین سیاست های دولت و مدیریت ارشد استان تقویت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است که خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش اساسی در این بخش دارد.


وی اضافه کرد: امیدوارم امسال هم با توجه به وجود نیروهای فعال و پویا و با برنامه های انجام شده ، عملکرد موفق ، موثر و مفیدی را از خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان شاهد باشیم.


وی با بیان اینکه ایرنا باید برای اجرای 2 مأموریت برنامه ریزی کند ، افزود: در مرحله اول باید برنامه ریزی منسجمی در بحث مأموریت های دولت و تبیین این سیاست ها و برنامه ها در ایرنا تعریف شود.


استاندار یزد اضافه کرد: مرحله دوم ،راهبردها و اولویت هاست و مدیریت استان معتقد است خبرگزاری جمهوری اسلامی باید با تولیدات هدفمند برای تبیین و تقویت این اولویت ها و ارتباط میان دولت و مردم گام بردارد.


طالبی با اشاره به اینکه برخی از این اولویت ها نیازمند فرهنگ سازی ، گفتمان سازی و تقویت مباحث اجتماعی است ، ادامه داد: موفقیت برخی اولویت ها همچون اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی ، اقتصاد دانش بنیان و فناوری ها نیازمند همراهی و مشارکت مردم است.


وی تأکید کرد: در این بخش، لازمه موفقیت، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است که محور این کار علاوه بر روابط عمومی ها ، ایرناست که می تواند به تقویت روابط عمومی ها نیز کمک کند.


رئیس شورای اطلاع رسانی استان یزد، ایجاد ارتباط سیستماتیک میان رسانه ها بویژه ایرنا با روابط عمومی ها را زمینه ساز ایجاد و تقویت بستر مناسب در حوزه اطلاع رسانی برای معرفی اولویت های دولت و استان عنوان کرد.


طالبی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در برخی موارد همچون حوادث غیرمترقبه و سفر مسئولان نظام به استان ، خبرگزاری ایرنا در کنار سایر رسانه ها می تواند بار اطلاع رسانی را به عهده گرفته و به صورت تخصصی و علمی، اخبار را منتقل کند.

***آسیب شبکه های اجتماعی، عمیق و ناشی از خلأ اطلاع رسانی است
استاندار یزد در ادامه، آسیب های شبکه های اجتماعی و مجازی استان را گاها، عمیق توصیف کرد و آن را ناشی از خلأهای موجود در حوزه های اطلاع رسانی دانست.


طالبی اظهار داشت: می توان با پاسخگویی مناسب به نیازهای اطلاعاتی افکار عمومی، گرایش مردم به مراجع رسمی را افزایش داد.


استاندار یزد به نقش مراجع رسمی اطلاع رسانی، همچون ایرنا در کاهش آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: ارتباط و تعامل روابط عمومی های استان با ایرنا می تواند زمینه کاهش آسیب های فضای مجازی را فراهم کند .


رئیس شورای اطلاع رسانی استان یزد خاطرنشان کرد: در فضای مجازی ، انتقادات و گلایه هایی وجود دارد ولی با توجه به سبقه اخلاقی و فرهنگی یزد و وجود افراد توانمند و فعالان در شبکه های اجتماعی ، انتظار بهتری از این فضا داریم.


طالبی افزود: در بحث آسیب های این حوزه ، توقع داریم فعالان فضای مجازی به صورت جدی برای حل آن و ایجاد فعالیت سالم در شبکه های اجتماعی، بیشتر فعالیت و تلاش کنند از این رو ، برخورد قهری را راهکار مناسبی نمی دانیم.


وی با اشاره به عمق برخی آسیب های مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: در برخی از این مطالب، منافع استان و شهرستان نادیده گرفته می شود.


به گفته وی این امر می تواند تبعات نامناسب و تهدیداتی را برای استان بویژه در مسائل فرهنگی و تغییر نگاه به یزد و نیز بخش سرمایه گذاری به همراه داشته باشد.


استاندار یزد با اشاره به اینکه برخی منتقدان این فضا قلم خوبی دارند تصریح کرد: اگر از توانایی این افراد در مسیر توسعه استان استفاده شود بسیار مفید خواهد بود.


طالبی تأکید کرد: نقد، وقتی از چارچوب خارج شود نه تنها سازنده نخواهد بود بلکه تأثیرات منفی نیز به دنبال خواهد داشت از این رو باید دغدغه ایجاد فضای سالم اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی را به کمک همین منتقدان و فعالان ایجاد کنیم.
استاندار یزد اظهار داشت: در بحث حضور خبرنگاران در جلسات بویژه جلسات استانداری ، محدودیتی نداریم و بنای ما بر تعامل و تقویت اعتماد به خبرنگاران است.


وی ادامه داد: البته در برخی مواقع تحریف هایی در پوشش خبرهای جلسات را شاهد هستیم و همین امر موجب انتقاداتی درباره حضور خبرنگاران و زمینه ساز محدودیت هایی شده، با این حال سعی ما بر ارتباط بیشتر با خبرنگاران بوده است.
در این جلسه کاظم شاملو رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد، گزارشی از عملکرد ایرنا در سال گذشته و همچنین ایام نوروز ارائه کرد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد