درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 15:02   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38088صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 16:45
2 شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی های البرز احیا می شوند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: احیای 2 شورای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی های البرز که بدنه دولت، ملت و خبرنگاران را تقویت می کند را به جد در دستور کار داریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: احیای 2 شورای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی های البرز که بدنه دولت، ملت و خبرنگاران را تقویت می کند را به جد در دستور کار داریم.


حسین رحمانیان با حضور در دفاتر خبرگزاری فارس، خبرگزاری خبرآنلاین، هفته نامه سلام اقتصاد و ماهنامه تخصصی رونق تولید افزود: به جد معتقد هستیم که با تبعیت از سیاست های نظام و دولت باید بستر جریان آزاد اطلاعات مهیا شود چراکه از این طریق مردم به این باور می رسند که خدمتگزاران نظام در تلاش برای تعالی کشور هستند.وی ادامه داد: رسانه های البرز با دقت و هوشمندانه مسائل استان را رصد می کنند و علاوه بر نگاه مشوقانه در صورت لزوم نیز به نقد عملکردها می پردازند.

رحمانیان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن، امید و نشاط مردم را نشانه گرفته ،افزود: اکنون با اطلاع رسانی شفاف بستر امید و نشاط برای مردم فراهم می شود.وی با بیان اینکه استاندار البرز به تاثیرگذاری و جایگاه رسانه ها بسیار معتقد است، ادامه داد: بنابراین اصل شفافیت در اطلاع رسانی اهمیت بالایی برای استاندارالبرز دارد و این امر را برای خدمتگزاری به نظام و شهدا می داند.

 

رحمانیان گفت: اصحاب رسانه البرز افرادی فرهیخته و صاحب نظر هستند که در رسانه های رسمی، رسالت اطلاع رسانی دقیق و بر مبنای واقعیت را وظیفه حرفه ای خود می دانند.

 

وی افزود: تلاش های بی دریغ اصحاب رسانه به ویژه در مقطعی که بحران سیل البرز را تهدید می کرد، بسیار محسوس تر بود چراکه نیازمند اطلاع رسانی ویژه ای برای جلب همراهی مردم بودیم.مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز اضافه کرد: استاندارالبرز شناخت کافی از ظرفیت ها و چالش های استان البرز دارد و بر این اساس نیز با برنامه ریزی دقیقی در راستای رشد و شکوفایی استان وارد عمل شده است که این امر با همراهی و تعامل همیشگی رسانه ها تسریع و تسهیل می شود.


وی گفت: از ابتدای حضور « عزیزاله شهبازی » در البرز به طور متوسط هر 10 روز یک بار شاهد حضور یک مسئول ملی در استان بوده ایم که این امر بستر سرعت بخشی به توسعه استان را فراهم کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد