درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:25   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38084صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 12:41
فرماندار ری: نقش روابط عمومی در شکوفایی مجموعه ها غیر قابل انکار است
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری جایگاه رفیع روابط عمومی می تواند در شکوفایی یک مجموعه را غیر قابل انکار دانست .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری جایگاه رفیع روابط عمومی می تواند در شکوفایی یک مجموعه را غیر قابل انکار دانست .

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم اهدای احکام هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های شهرستان ری، اظهار داشت: روابط عمومی ها به دلیل انعکاس همه اقدامات و فعالیت های یک سازمان جایگاه ویژه ای دارد.


وی روابط عمومی را حلقه واصل مردم و سازمان دانست و ادامه داد: روابط عمومی با ارتباط مؤثر و پیوسته با مردم مسائل و مشکلات آن ها را منتقل می کنند و از سوی دیگر اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم می رسانند.


رئیس شورای روابط عمومی های شهرستان ری جایگاه روابط عمومی را در دنیا مهم برشمرد و افزود: در بسیاری از اقصی نقاط دنیا روابط عمومی از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است ولی متأسفانه در کشور ما این جایگاه مهم به سلیقه مدیران تفاوت پیدا می کند.


جمالی پور با بیان اینکه با تعریف جایگاه ویژه روابط عمومی در دستگاه ها فاصله داریم، خاطرنشان کرد: در بسیاری از دستگاه های تأثیر گذار در حوزه سیاست گذاری درک درستی از این جایگاه با اهمیت وجود ندارد.


وی با تأکید بر اینکه جایگاه رفیع روابط عمومی می تواند در شکوفایی یک سازمان یا موسسه کمک کند، ابراز داشت: با عملکرد درست و صحیح مدیران روابط عمومی در این بخش مهم و تأثیرگذار به مجموعه اعتبار می بخشد.


فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان از هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های شهرستان ری خواست شاخص های یک مدیر روابط عمومی خوب به مدیران دستگاه ها اعلام شود تا در انتخاب افراد در این پست دقت بیشتری شود و ابراز امیدواری کرد در این شورا با همفکری هم بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم روابط عمومی ها در شهرستان ری موفق تر از قبل عمل کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد