درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:31   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38078صفحه نخست » چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 00:46
تمدید ‌مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال
مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری، تمدید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مهلت ثبت‌نام در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری، تمدید شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، با توجه به اعلام دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال و به منظور فراهم شدن فرصت مناسب برای ثبت‌نام و آماده کردن محتوا و خدمات مرتبط با محور‌های این جشنواره توسط متقاضیان و درخواست ایشان مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام، به پیشنهاد کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، رویداد مذکور به مدت یک ماه، تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه، تمدید شد.
 
 با توجه به تعداد بالای آثار موجود برای رقابت در بخش‌ها و محور‌های مختلف موضوعی جشنواره، حجم بالای پایش و رصد آثار ثبت شده در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای شرکت در جشنواره و آغاز داوری اولیه از ابتدای خرداد‌ماه سال جاری، این زمان دیگر قابل تمدید نخواهد بود. لازم به ذکر است غربالگری آثار همزمان با فرایند ثبت نام و دریافت اثر به تدریج در حال انجام است.
 
 یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان مهمترین آوردگاه فعالان فضای مجازی فرصتی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات این حوزه است. تمامی محصولات و خدمات فضای مجازی در تمامی قالب‌ها و در هفت بخش موضوعی امید و نشاط اجتماعی، مقاومت و انقلاب اسلامی، خانواده و سبک زندگی، اقوام و فرهنگ ملی و محلی، مسجد و مناسک دینی، کسب و کار‌های نوپا، حکمرانی و مدیریت به رقابت با هم می‌پردازند.
 
 هر ساله با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان این رویداد ملی با نشان با سرآمد وجوایر ارزنده‌ای تقدیر به‌عمل می‌آید. علاقه‌مندان به ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://festival.saramad.ir/fa/home مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد