درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:22   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38077صفحه نخست » چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 00:45
تیراژ کل روزنامه‌های ایران زیر یک میلیون است
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: تیراژ کل روزنامه‌های کشور زیر یک‌میلیون نسخه است در حالی که قبلا یک روزنامه به تنهایی ۵۰۰ هزار نسخه تیراژ داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: تیراژ کل روزنامه‌های کشور زیر یک‌میلیون نسخه است در حالی که قبلا یک روزنامه به تنهایی ۵۰۰ هزار نسخه تیراژ داشت.
 
 به گزارش شارا، محمد خدادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌های خوزستان اظهار کرد: طی دو هفته گذشته بخشی از یارانه رسانه‌ها پرداخت شد و مابقی هم در حال پرداخت است.
 
 وی ادامه داد: رسانه‌های خوزستان با توجه به شرایطی که دارند نسبت به دیگر استان‌ها مبلغ بیشتری برای آنها در نظر گرفته شده است.
 
 معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تصریح کرد: یارانه بیشتر به رسانه‌ها همه مشکلات آنها را حل نمی‌کند و تنها بخشی از آن را مرتفع می‌سازد.
 
 خدادی گفت: یارانه‌ها قرار بود برای اطلاع رسانی داده شود و جریان اطلاع رسانی و گردش اطلاعات میان نخبگان، زندگی مردم، اصناف مختلف، حرکت جامعه، آسیب شناسی را در کشور توسعه دهد نه اینکه بابت تقویت مشاغل باشد.
 
 وی با تأکید بر اهمیت اقتصاد، محتوا و هویت در رسانه یادآور شد: در صنف ما همه وارد موضوع رسانه شدند؛ روابط عمومی‌ها باید به جای رسانه داری، رسانه مداری کنند.
 
 معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: ما در کشور ۲۰۰ روزنامه داریم که کل تیراژ آنها زیر یک میلیون است و در حالی که در گذشته تنها یک روزنامه ما ۵۰۰ هزار تیراژ داشت.
 
 خدادی اضافه کرد: تکثر رسانه به معنای تعمیق آن نیست، باید ببینیم مشکل کار از کجاست و نقایص را برطرف کنیم و در شرایط موجود به رقابت با دیگر رسانه‌ها بپردازیم.
 
 وی یادآور شد: ما ۱۱ هزار مجوز داریم و وقتی چیزی زیاد شد کیفیت پایین می‌آید.
 
 معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تصریح کرد: رسانه‌ها باید زاویه‌های پنهان را پیدا و همبستگی و پیوستگی ایجاد کنند و زندگی مردم را در ابعاد مختلف رونق دهند.
 
 به گفته خدادی، تقویت رسانه‌های آنلاین و یا مکتوب موجب تضعیف دیگری نمی‌شود چون ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بازار عرضه و تقاضاست و برای بقا باید تلاش کرد و برنامه داشت.
 
 وی افزود: در کشور ۲۰۰ روزنامه مجوز دارند در حالی که تنها ۲۰ روزنامه فعال است و مجوزها باید ساماندهی شود و هر کسی که مجوز رسانه‌ای را دارد باید فعالیت داشته باشد.
 
 معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد بیان کرد: در حال حاضر مدل، محتوا و سطح خروجی رسانه ما مربوط به دهه ۶۰ است و امروز نسخه‌های سراسری دیگر جوابگو نیست و رسانه‌ها باید بر اساس مختصات استان خود به صورت تخصصی فعالیت کنند.
 
 خدادی اضافه کرد: امروز دوران تغییر کارکرد رسانه هاست؛ باید با هوشیاری وارد مدل جدید شویم و با مطالعه روش‌های جدیدی را پیدا و ساختارهای جدید ایجاد کنیم.
 
 وی تصریح کرد: در این میان حاکمیت هم باید به ما کمک فکری و زیرساختی بدهد ولی اگر نخواهیم این تغییر را بپذیریم ربطی به هیچ دولتی ندارد؛ ایمن یک جریان جدید رسانه است و باید بدانیم رسانه‌های دیروز و امروز با هم متفاوت هستند.
 
 معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: رسانه‌ها باید موضوعات را از هم جدا کنند برخی مشکلات که مربوط به تحریم و شرایط اقتصادی است که همه درگیر آن هستند ولی باید این موضوع را از اصل و بحث کلی رسانه جدا کنیم.
 
 خدادی اضافه کرد: باید بدانیم چرا مردم روزنامه نمی‌خوانند و در این زمینه به دنبال نقایص و نقاط ضعف خود باشیم.
 
 وی یادآور شد: باید محتوای رسانه‌ها را ارتقا دهیم، این یک نقص است دلیل آن این است که در گذشته از اطلاعات به مخاطب می‌رسیدیم و امروز از مخاطب به اطلاعات می رسیم.
 
 معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تأکید بر همکاری و شراکت رسانه‌ها و ایجاد همبستگی و پیوستگی میان آنها، گفت: ما به همه نوع رسانه نیاز داریم ولی باید دنیا رسانه را بشناسید؛ ما در رسانه نیازمند تحول، نگاه نو، واکاوی و آسیب شناسی هستیم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد