درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:34   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38075صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 00:29
امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ و سازمان بورس و اوراق بهادار
صبح امروز در جریان برگزاری دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار با انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صبح امروز در جریان برگزاری دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار با انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، این تفاهم‌نامه در قالب یکی از برنامه‌های دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و اسوتلانا استاوروا، رییس هیات مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی و عالی‌رتبه‌ترین مقام این نهاد بین‌المللی به امضای طرفین رسید.
 
 سال گذشته انجمن بین‌المللی روابط عمومی، پس از بررسی فعالیت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه ارتقای سطح سواد مالی با عضویت این سازمان در انجمن فوق موافقت کرد و پس از آن نیز موافقت خود را با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این سازمان اعلام کرد . این نخستین بار است که یک مقام از انجمن بین‌المللی روابط عمومی به ایران سفر می‌کند.
 
 یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد: با هدف بهبود ارتباطات جهانی و همچنین اقداماتی که در دستورکار سازمان بورس قرار دارد با انجمن بین المللی روابط عمومی ارتباط برقرار کردیم و مقرر شد این نهاد مهم جهانی در بزرگترین رویداد مالی خاورمیانه (فاینکس ۲۰۱۹) حضور داشته باشد.
 
 مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با تاکید بر اینکه همکاری بسیار گسترده با ایپرا داشته باشیم، افزود: قصد داریم با کمک ظرفیت های ایپرا و از طریق انتشار بولتن ها و نشریات و با استفاده از فضای مجازی، آخرین دستاوردهای ایران را در جهان منعکس کنیم.
 
 یاسر فلاح افزود: امضای تفاهم همکاری با ایپرا فتح البابی بود که از طریق آن اخبار اقتصادی ایران به گوش جامعه جهانی می رسد.
 
 در این جلسه، اسوتلانا استاوروا، رییس هیات مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی و عالی‌رتبه‌ترین مقام این نهاد بین‌المللی، چگونگی مبارزه با اخبار جعلی، چگونگی رساندن صدایی مشخص با وجود صداهای مختلف و نیز چگونه پیدا کردن مخاطبان هدف را از جمله موضوعات مهم مورد نظر در این انجمن دانست و گفت: با توجه به اینکه در سال های آینده هوش مصنوعی زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد توانایی پاسخ به چنین پرسش هایی با توجه به چالش های پیش رو امری ضروری است.
 
 وی اضافه کرد: اگر بخواهیم ارزش واقعی موضوعی را به مخاطب برسانیم، باید این موضوعات و چالش ها را مد نظر قرار دهیم و برای این کار نیاز به فراگیری مهارت هایی داریم.
 
 در ادامه ، مالک حسینی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، حضور خانم استاوروا را فرصت جدیدی برای همکاری با ایپرا دانست و گفت: ما علاقمند هستیم به رغم شرایط تحریم و مشکلات این نوید را بدهیم که از امروز دریچه جدیدی برای همکاری مشترک با ایپرا و شورای اقتصادی شکل بگیرد.
 
 وی ادامه داد: امیوارم با امضای تفاهم نامه بتوانیم ورود افراد را به ایپرا تسهیل کنیم، بر این اساس منتظر نتایج مثبت این اتفاق در آینده هستیم.
 
 مالک حسینی در مورد موضوع مطرح شده در خصوص روند رو به رشد هوشمندسازی در دنیا نیز گفت: هسته مهم در شکل گیری و ایجاد ارتباطات انسان ها هستند. بر این اساس باید اقداماتی را در جهت کنترل این هوشمندسازی در نظر داشته باشیم.
 
 خانم استاوروا، در پاسخ به مالک حسینی اظهار کرد: ایپرا جانب سیاسی هیچ طرفی را نمیگیرد و البته پیام شما را از طریق هیات مدیره ایپرا پیگیری و خود را متعهد می کنم تا در خصوص مشکلات ارتباطی ایجاد شده متاثر از تحریم ،‌ راه حلی سودمند برای هر دو طرف پیدا کند.
 
 وی تصریح کرد: تا زمانی که با یکدیگر در ارتباط هستیم، ‌راه حلی پیدا خواهد شد.
 
 سال گذشته انجمن بین‌المللی روابط عمومی، پس از بررسی فعالیت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه ارتقاء سطح سواد مالی با عضویت این سازمان در انجمن فوق موافقت کرد و پس از آن نیز موافقت خود را با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این سازمان اعلام کرد . این نخستین بار است که یک مقام از انجمن بین‌المللی روابط عمومی به ایران سفر می‌کند.
 
 بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به عنوان بازوی اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه فرهنگسازی، به عضویت پیوسته این انجمن درمی‌آید. معرفی سخنرانان و مربیان آموزشی از میان اعضای این انجمن برای رویدادها، امکان معرفی 5 اثر برتر به صورت سالانه به رویداد جایزه طلایی جهانی، دسترسی به آخرین رویدادهای برپا شده توسط این انجمن و دسترسی به مقالات و گزارش‌های این نهاد بین‌المللی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
 
 این تفاهم‌نامه که زمینه فعالیت بین‌المللی و انتقال تجارب بین طرفین را در حوزه‌های مختلف به ویژه در حیطه اقدامات مرتبط با ارتقاء سطح سواد مالی فراهم می کند، به عنوان نخستین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی و یک نهاد ایرانی شناخته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد