درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 18 خرداد 1399 - 07:12   

انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ناشر کتاب «سیر تا احمق» انتخاب شد
  تغییر نشانی ورود به اینترنت بانک سینا
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز
  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری
  توصیه جدید سازمان جهانی بهداشت: در اماکن عمومی ماسک بزنید
  ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیر عامل در امور اجرایی بانک رفاه با مشتریان
  خدمات رسانی 100 درصدی سامانه های الکترونیک بانک شهر به مردم خوزستان
  موفقیت چشمگیر نرم افزار "همراه شهر" در جلب رضایت مشتریان
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد
  افغانستان با بیشترین کارکنان رسانه‌ای مبتلا به کرونا در صدر جهان قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38064صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 23:00
هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
برگرفته از نشریه والدین امروزی - فروشگاه های کاستکو به سبب ارائه کالاهای باکیفیت و در عین حال ارزان تر حسن شهرت دارند. آنچه در پی می آید هفت راز این فروشگاه هاست، که بد نیست مشتریانش از آنها آگاهی داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فروشگاه های کاستکو به سبب ارائه کالاهای باکیفیت و در عین حال ارزان تر حسن شهرت دارند. آنچه در پی می آید هفت راز این فروشگاه هاست، که بد نیست مشتریانش از آنها آگاهی داشته باشند.
 
 1– حق عضویت سبب ارزان تر بودن کالاها: آیا هرگز از خود پرسیده اید، چرا کاستکو می تواند کالاهایش را با چنین قیمت های ارزانی عرضه کند؟ باید دانست سبب این نیست، که کیفیت اجناس این شرکت از سایر فروشگاه ها پایین تر می باشد. بلکه این است، که بیشتر آنها می خواهند کالاهای خود را به دو برابر بهای قیمت خرید بفروشند. اما کاستکو تنها 14 درصد روی قیمت خرید خود می کشد. ولی با گرفتن حق عضویت می تواند، کالاهایی بسیار ارزان تر عرضه کند. این اقدام برای مشتریان نیز، خیلی سودآور است. زیرا یک بار چنین حقی را می پردازند، و در کل سال از قیمت های بسیار خوب برخوردار می شوند.
 
 2- دلیلی وجود دارد، که در ردیف قفسه های کاستکو نام کالاهای موجود نوشته نمی شوند: برغم سایر فروشگاه ها، در کاستکو نام اقلام موجود در ردیف شامل قفسه ها ذکر نمی شوند. زیرا دست اندرکارانش می خواهند هر زمان که مایل بودند، جای کالاها را تغییر بدهند. در عین حال گشتن در بین تمامی ردیف ها برای خریداران نیز، لذت بخش است.
 
 3- رازهای پنهان در برچسب قیمت ها: زمانی که در فروشگاه های کاستکو چشم مشتری به قیمتی می افتد که به عدد 7 ختم می شود به این معنی است، که کالای مربوطه شامل تخفیف زیادی شده تا به فروش برسد و از قفسه ها جمع آوری شود.
 
 در صورت مشاهده علامت ستاره/ * باید دانست، که این کالا در آینده نزدیک بازخرید نخواهد شد. پس اگر مشتری به آن نیاز دارد، باید کلی از این جنس را بخرد و در خانه خودش انبار کند.
 
 4- تعداد کالاهای کاستکو کمتر از سایر فروشگاه های بزرگ است: گرچه ساختمان فروشگاه های کاستکو بزرگ هستند، اما کالاهای از یک نوع آن کمتر از سایر فروشگاه های بزرگ می باشند. زیرا به این ترتیب به کارکنان کمتری نیاز پیدا می شود.
 
 5- در کاستکو می توان تنها با یک دلار و 50 سنت نهار خرید: در صورتی که مشتریان در هنگام خرید گرسنه شوند، می توانند تنها با یک دلار و 50 سنت یک سوسیس و نوشابه ابتیاع کنند. بدیهیست که چنین اقدامی سود زیادی عاید این فروشگاه ها نمی کند. اما دست اندرکاران آن غذایی خوب و ارزان ارائه می دهند، تا با خریداران گرسنه طرف نشوند.
 
 البته مشتریان کانادایی بیش از همتایان آمریکایی شان برای چنین نهاری پول می دهند. اما بهای غذاهای از پیش آماده در هر دو کشور یکسان است.
 
 6- افرادی که نمونه های رایگان ارائه می دهند، در واقع کارکنان کاستکو نیستند: کاستکو به سبب افراد فوق العاده ای که در سراسر فروشگاه هایش نمونه های رایگان ارائه می دهند، حسن شهرت دارد. اما این افراد در واقع کارکنانش نیستند. بنابراین اگر مشتریان مثلا می خواهند بدانند کالای مورد نظرشان در قفسه های کدام ردیف عرضه می شوند، باید در پی افرادی بروند که واقعا از کارکنان مربوطه باشند.
 
 7- ندادن کیسه به مشتریان دلیل دارد: بهتر است مشتریان بالقوه کاستکو کیسه های خرید لازم را خودشان به این فروشگاه ها ببرند. زیرا بنیانگذار کاستکو از همان ابتدا بر آن بود، که نمی خواهد مشتریانش مانند سایر فروشگاه ها با کیسه پلاستیکی از کاستکو خارج شوند. به این ترتیب هم پولی به جیب این فروشگاه می رود، که در نتیجه می تواند همچنان کالاهای ارزان تر به مشتریان خود ارائه دهد. و هم به پاکیزگی و سلامت محیط زیست کمک می شود.
 
 منبع:http://iranjavan.net
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


  بازی کامپیوتری


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد


  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2