درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:34   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38061صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 22:00
تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
به تازگی در فضای مجازی، کمپینی تشکیل شده که پیام‌های غیراخلاقی علیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای منتشر می‌کند، بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، تصمیم گرفتند برای اقدام علیه این کمپین، دست به تحریم شبکه‌های اجتماعی بزنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به تازگی در فضای مجازی، کمپینی تشکیل شده که پیام‌های غیراخلاقی علیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای منتشر می‌کند، بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، تصمیم گرفتند برای اقدام علیه این کمپین، دست به تحریم شبکه‌های اجتماعی بزنند.
 
 بر اساس گزارش یو اس ای تودی، شنبه 20 آوریل 2019، فوتبالیست‌های حرفه‌ای، اقدام به نشر هشتگ #دیگر_بس_است، کردند. آنها برای نشان دادن اعتراض‌شان، سکوت 24 ساعته را شروع کردند‌‌‌ که از ساعت 8 صبح جمعه 19 آوریل، شروع شد.
 
 با این حال، از زمان شروع نشر هشتگ اعتراضی، کامنت‌های نژادپرستانه علیه آنها همچنان ادامه داشت، طوری که فدراسیون فوتبال حرفه‌ای اعلام کرد: «ما از بازیکنان می‌خواهیم تمام پیام‌های مربوط به نژادپرستی را به ما گزارش دهند تا طی روزهای آینده تمام آنها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنیم و به آنها ثابت کنیم کارشان چقدر کوچک است».
 
 با وجود واکنش‌های جدی فیفا و تحریم شبکه‌های اجتماعی توسط فوتبالیست‌ها، هنوز هیچکدام از شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستگرام و توئیتر) بازتابی از خود نشان نداده‌اند.
 
 به همین منظور، فیفا تصمیم گرفته است طی ماه آینده، در این زمینه جلساتی را با شبکه‌های اجتماعی تشکیل دهد.
 
 این اولین بار است که تصمیمات جدی برای تغییر وضعیت نژاد پرستی علیه بازیکنان در فضای اجتماعی اتخاذ می‌شود.
 
 ایده تحریم فضای مجازی توسط دفاع تاتنهام، دنی رز صورت گرفت. وی طی ماه گذشته در مانتنگرو با الفاظ ناپسندی مانند میمون خوانده شد.‌
 
 همچنین بازیکن دیگر منچستری به نام کریس اسمالینگ با الفاظ رکیک تری در فضای اجتماعی مورد اهانت قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هرسازمان محسوب می‌شود


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  روابط عمومی های برتر ادارات شهرستان دیر تجلیل شدند


  رضا گل‌محمدی: وظیفه روابط عمومی تبلیغ مدیران نیست


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی‌ها از فریب افکار عمومی اجتناب کنند


  وزیر ارشاد: برخورد جدی با متخلفان توزیع و واردات کاغذ


  معاون استاندار لرستان: روابط عمومی‌ها توانا در پاسخگویی به چالش‌ها/ تغییر سبک زندگی در جامعه امروز و چالش‌های جدید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی