درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 22:58   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
  منطقه 19 با نصب بنرهای اطلاع رسانی رنگ و بوی انتخابات گرفت
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38056صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 12:18
کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
گزارش مالی نت فلیکس برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی نشان از کسب درآمد ۴.۵میلیارد دلاری برای این سرویس استریم طی سه ماهه اول سال دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گزارش مالی نت فلیکس برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی نشان از کسب درآمد ۴.۵میلیارد دلاری برای این سرویس استریم طی سه ماهه اول سال دارد.
 
 به گزارش زومیت، نت فلیکس گزارش مالی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که براساس آن، سرویس استریم مورد ذکر موفق شده درآمدی ۴.۵ میلیارد دلاری کسب کند. از دیگر دستاوردهای نت فلیکس طی زمستان ۲۰۱۹ باید به افزایش ۹.۶میلیون مشترک به جمع مشترکان این سرویس اشاره کرد که رشدی ۱۶درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته برای این شرکت به ارمغان آورده است.
 
 نت فلیکس در حالی موفق به اضافه کردن ۹.۶ میلیون مشترک شده است که برآوردهای کارشناسان نشان از افزایش ۸.۹ میلیون مشترکی تعداد کاربران این سرویس داشت. همچنین در حالی موفق به کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری شده که سود خالص این شرکت ۷۶ سنت به ازای هر سهم اعلام شده است. نت فلیکس به این نکته اشاره کرده که تعداد مشترکان این سرویس از مرز ۱۴۸.۹ میلیون عبور کرده است. نزدیک به ۷.۹میلیون مشترک از مجموع ۹.۶ میلیون مشترک اضافه شده طی زمستان ۲۰۱۹ جزو کاربران بین المللی این سرویس بوده اند.
 
 البته رشد اعداد و آمارها برای سه ماهه جاری ادامه دار نیست، چراکه نت فلیکس پیش بینی کرده تا بهار ۲۰۱۹ تنها ۵ میلیون مشترک به مجموع سرویس گیرندگانش اضافه شود که ۸درصد کمتر از میزانی است که سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ به مجموع کاربران این سرویس اضافه شده است. این کاهش افزایش کاربران را باید برگرفته از افزایش آبونمانی خواند که نت فلیکس در کشور های آمریکا، مکزیک، برزیل و شماری از کشور های اروپایی اعمال کرده است.
 
 البته در این بین باید به ظهور دو رقیب جدید برای نت فلیکس نیز اشاره کرد. نت فلیکس طی بیانیه خود با اشاره به هیجان ناشی از اضافه شدن دو سرویس از سوی دو شرکت جهانی برای رقابت به این نکته اشاره کرده که نتیجه این رقابت، تولید محتوای ویدئویی باکیفیت و تجربه ای به یادماندنی برای کاربران خواهد بود.
 
 البته نت فلیکس پیش بینی کرده که ظهور این دو سرویس نهایتا تاثیری در رشدش نخواهد داشت، چراکه ورود به حوزه ارائه سرویس بر بستر استریم، تجربه جدید برای این شرکت ها است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران