درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:34   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38053صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 03:15
مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با استاندار لرستان بر پیگیری مجدانه مسائل و مشکلات هموطنان سیل زده تأکید کرد و گفت: امداد رسانی های بانک رفاه به صورت مستمر ادامه می یابد تا هموطنان آسیب دیده به شرایط زندگی عادی بازگردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با استاندار لرستان بر پیگیری مجدانه مسائل و مشکلات هموطنان سیل زده تأکید کرد و گفت: امداد رسانی های بانک رفاه به صورت مستمر ادامه می یابد تا هموطنان آسیب دیده به شرایط زندگی عادی بازگردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل این بانک طی سفری به استان لرستان پیرامون رسیدگی به وضعیت سیل زدگان و بازدید از مناطق سیل زده با دکتر خادمی استاندار لرستان دیدار و گفت و گو کرد.
 
 وی در این نشست با بیان اینکه بانک رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی و سلامت محور همراستا و همگام با نهادهای امدادرسانی ذی ربط و همسو با سیاست های دولت محترم به دنبال تسریع فرایندهای امدادرسانی و بهسازی مناطق آسیب دیده است گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود علاوه بر اختصاص کمک های نقدی و غیر نقدی و همچنین اعطای تسهیلات به خانواده های آسیب دیده، در گام نخست یک دستگاه آمبولانس را به شهرستان معمولان اهدا می‌کند تا روند امداد رسانی ها به این شهر سیل‌زده تسهیل شود که این موضوع هم اکنون در بانک رفاه مصوب شده و درحال فراهم کردن مقدمات اهدا می باشد.
 
 مدیرعامل بانک رفاه در ادامه با تشریح اقدامات این بانک در کمک به استان های سیل زده خاطر نشان ساخت: بانک رفاه از همان ساعات آغازین وقوع سیلاب اقدامات حمایتی خود را آغاز کرده و در بخش های کمک‌های نقدی، غیر نقدی و اعطای تسهیلات حضور فعال و اثربخشی داشته است.
 
 وی ادامه داد: در حوزه اعطای تسهیلات بانک رفاه اقدام به اختصاص 17000 فقره تسهیلات به ارزش 170.000.000.000 تومان شامل 8500 فقره تسهیلات قرض الحسنه 5.000.000 تومانی، 8500 فقره تسهیلات تعمیرات مسکن 15.000.000 تومانی در قالب تسهیلات تعریف شده تکلیفی بانک با اولویت بخشی به مخاطبان و اقشار کم درآمد تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند مستمری بگیران سازمان بهزیستی، سازمان تامین اجتماعی و عموم سیل‌زدگان قبل از ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا و هیأت محترم وزیران به بانک ها جهت تعیین سهمیه تخصیصی تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از سیل کرده است.
 
 دکتر سهمانی به کمک های غیرنقدی بانک رفاه به هموطنان سیل‌زده پرداخت و گفت: بانک رفاه در این زمینه اقدام به اهدای لوازم ضروری و اقلام اساسی زندگی شامل پکیج مواد غذایی و بهداشتی، لوازم گرمایشی از جمله پتو و همچنین آب معدنی و موارد اعلامی مورد نیاز کرده است. همچنین به منظور تهیه غذای گرم به هم‌میهنان گرفتار در سیلاب، بانک رفاه مبلغ 300.000.000 تومان تخصیص داده که بخشی از آن به استان لرستان اهدا می شود.
 
 در ادامه بازدید مدیرعامل بانک رفاه و هیأت همراه به استان لرستان موافقت شد که این بانک یک باب مدرسه در بخش میربگ جنوبی شهرستان دلفان نیز احداث کند. پس از مدرسه های شهدای بانک رفاه در شهرستان خرم آباد و همچنین روستای خاک آباد از توابع شهرستان الیگودرز، این مدرسه سومین مدرسه بانک رفاه در استان لرستان خواهد بود که در آینده احداث خواهد شد.
 
 در حاشیه بازدید مدیران عالی بانک رفاه از استان لرستان از بیمارستان شفا خرم آباد که با مشارکت مالی بانک در حال احداث است نیز بازدید به عمل آمد. این بیمارستان اشتغال پایدار حداقل 1000 نفر را در پی دارد و سهم عمده ای در توسعه نظام سلامت در منطقه خواهد داشت.
 
 مدیرعامل بانک رفاه و هیأت همراه همچنین با حضور در شهرستان پلدختر از نزدیک در جریان روند امدادرسانی ها قرار گرفتند و با خانواده های آسیب دیده گفت وگو کردند و از نزدیک در جریان وضعیت زندگی، معیشت و مشکلات آنان قرار گرفتند.
 
 در طی بازدید از شهرستان پلدختر و دیدار با مردم سیل‌زده، دکتر سهمانی دستور اهدای کمک های نقدی به تعدادی از خانوارها را صادر کرد تا با بررسی های لازم از طریق شعبه اقدام و مساعدت مقتضی صورت پذیرد.
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هرسازمان محسوب می‌شود


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  روابط عمومی های برتر ادارات شهرستان دیر تجلیل شدند


  رضا گل‌محمدی: وظیفه روابط عمومی تبلیغ مدیران نیست


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی‌ها از فریب افکار عمومی اجتناب کنند


  وزیر ارشاد: برخورد جدی با متخلفان توزیع و واردات کاغذ


  معاون استاندار لرستان: روابط عمومی‌ها توانا در پاسخگویی به چالش‌ها/ تغییر سبک زندگی در جامعه امروز و چالش‌های جدید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی