درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:18   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38045صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 21:30
کاریکاتور تاثیرگذار هنرمند فرانسوی در انتقاد به کمک ثروتمندان برای بازسازی نوتردام
یک هنرمند فرانسوی با استفاده از کاریکاتور با نگاهی منتقدانه به اهدای میلیون دلار توسط ثروتمندان برای بازسازی کلیسای در آتش سوخته نوتردام پرداخته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک هنرمند فرانسوی با استفاده از کاریکاتور با نگاهی منتقدانه به اهدای میلیون دلار توسط ثروتمندان برای بازسازی کلیسای در آتش سوخته نوتردام پرداخته است.

یک هنرمند فرانسوی با استفاده از کاریکاتور با نگاهی منتقدانه به اهدای میلیون دلار توسط ثروتمندان برای بازسازی کلیسای در آتش سوخته نوتردام پرداخته است.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از یورونیوز، کاریکاتور این هنرمند که به مقایسه نوتردام با آب شدن کوه‌های یخ و خطر قریب الوقوع تغییرات اقلیمی برای موجودات کره زمین پرداخته است، در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال کاربران قرار گرفت. این کاریکاتور ۴۵ هزار بار بازنشر شد و بیش از ۶۰۰ هزار لایک گرفت.

در این کاریکاتور یک خرس قطبی در حالی که کنار کوه یخی به شکل کلیسای نوتردام ایستاده خطاب به یک پنگوئن می‌گوید: «قسم می‌خورم که حالا با این شکل کوه یخ همه جهان احساس نگرانی می‌کنند.»


الکسیس دلاهای، کاریکاتوریست فرانسوی که آثارش را با نام مستعار سلیکس Silex منتشر می‌کند، به یورونیوز گفت: «ثروتمندان غم ما (برای نوتردام) را دزدیدند…حال ما را دزدیدند. با نشان دادن کارت‌های اعتباری و صدها هزار میلیارد دلار پول‌شان حال همبستگی ما را دزدیدند.»


او می‌افزاید: «من می‌توانستم چیزهای دیگری را هم (درباره این موضوع) روی کاغذ بیاورم. می‌توانستم قایق‌های (مهاجران) در دریای مدیترانه را بکشم. می‌توانستم بی‌خانمان‌های پاریس را بکشم یا کودکان یمن را. کلیساهای سوخته (بحران‌ها) زیادی در سراسر دنیا وجود دارد.»

از ساعات اولیه پس از وقوع آتش‌سوزی کلیسای نوتردام در روز دوشنبه پانزدهم آوریل بسیاری از ثروتمندان فرانسوی و غیر فرانسوی مبالغ زیادی را برای بازسازی این کلیسا اهدا کردند. همزمان با ادامه اعلام این کمک‌های نقدی اعتراض‌هایی هم در فرانسه و در جهان صورت گرفته است و منتقدان می‌گویند چرا این نوع کمک‌هاهیچگاه برای موضوعات مهمتر از جمله فقر، بحران‌های انسانی و یا تغییرات اقلیمی در فرانسه و جهان اختصاص داده نمی‌شود.

اولیویه پوریول، فیلسوف فرانسوی یکی از این منتقدان است. وی با اشاره به کتاب‌های ویکتور هوگو نظیر «گوژپشت نوتردام» و «بینوایان» در توییتر نوشت: «ویکتور هوگو قطعا از تمام نیکوکارانی که برای نجات نوتردام همت کردند تشکر می‌کرد اما همزمان به آنها پیشنهاد می‌کرد که برای بینوایان هم همین کار را بکنند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد