درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38044صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 00:04
دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
در دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع و لزوم تعامل هرچه بیشتر صنعـــت و حوزۀ فرهنــــگ تأکید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع و لزوم تعامل هرچه بیشتر صنعـــت و حوزۀ فرهنــــگ تأکید شد.

در این دیدار ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ضمن برشمردن بخشی از اقدامات شرکت در حوزه فرهنگ و هنر رویکرد عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را تشریح کرد.


وی با اشاره به اقدامات زیست محیطی این شرکت عنوان کرد: امروز فولاد مبارکه با مصرف ۲.۷ لیتر آب برای تولید هر کیلو فولاد در بین فولادسازان جهان به یک نمونۀ سرآمد و الگو بدل شده است.


مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت اقدامات ارزنده‌ای در زمینه بازچرخانی آب و تأمین بخشی از آب مورد نیاز خطوط تولید از طریق تصفیه پساب شهرهای مجاور صورت پذیرفته است که علاوه بر کمک به بهداشت ساکنان منطقه زمینه لازم برای عبور صنعت از بحران کمبود آب را فراهم نموده است.


در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، اطلاع رسانی در خصوص عملکرد صنعت را حائز اهمیت دانست و افزود: متاسفانه امروز در جامعه این طور مطرح شده است که فولاد را به عنوان یکی از صنایع آب بر می‌شناسند؛ اما اطلاع‌رسانی صحیح در این خصوص می‌تواند چنین شبهاتی را برطرف نماید.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به شرایط فرهنگی هنری شهرستان مبارکه گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی و سیاست‌ گذار فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهرستان هستند؛ اما در حوزه اجرا آماده همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌ها هستیم.


همچنین در این دیدار رسول مهماندوست رئیس اطلاعات وانتشارات فولاد مبارکه نیز با اشاره به نقش حمایتی شرکت فولاد مبارکه در حوزه رسانه‌ها گفت: این شرکت از ابتدای راه‌اندازی تا کنون علاوه بر اینکه به عنوان شرکتی پاسخگو ی ایفای نقش کرده همواره در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی که برای خود تعریف نموده سعی کرده تا به حفظ و توسعه رسانه‌های کشور کمک کند.


وی افزود: نقش تعاملی صنعت با رسانه در شرکت فولاد مبارکه به درستی تعریف شده است و این مهم برای بسیاری از مطبوعات منطقه و استان امکان ادامه فعالیت در تنگناها و شرایط دشوار را فراهم کرده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد