درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 09:47   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38041صفحه نخست » یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 10:43
مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟
بشر امروز، همچنین نشریه ای می خواهد که تقلبات اقتصادی، رانت ها، سوء استفاده ها و ... را افشاء کند و فرصت ها را هم نشان دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اژریل 2007، کمپانی ناشر «نیویورکر»، «ونیتی فر» و ... اعلام کرده بود که یک مجله اقتصادی به نام «پورتفولیو» منتشر خواهد کرد، زیرا مخاطبان خواهان چنین نشریه ای هستند. این مجله، بمانند سایر نشریات اقتصادی، وارد مسائل سنگین و پیچیده اقتصاد نخواهد شد و توجه خود را معطوف به آنچه را خواهد کرد که مردم معمولی دهه اول قرن 21 خواهانش هستند.


ناشر این مجله گفته بود: در این برهه مردم معمولی می خواهند بدانند که با پس انداز کوچک خود چه باید بکنند تا توسط تورم (کاهش قدرت خرید پول به علت حجم بیش از حد آن درجریان) بلعیده نشود. می خواهند بدانند که چه وقت خانه بخرند و یا بفروشند، چه وقت سهام و در چه زمان اوراق بهادار دولتی، طلا و .... بخرند و یا بفروشند و سهام کدام شرکت را. می خواهند بدانند که خرید کدام اتومبیل به صرفه است و یا مثلا کدام یخچال و تلویزیون معیوب است. آیا زمان برای تعویض کامپیوتر شخصی مناسب است یا نه. از احوال و سرگذشت ورشکسته ها، شکست خوردگان و ... با خبر باشند تا اشتباهات آنان را تکرار نکنند. شرح احوال اشخاص موفق را بخوانند تا ببینند که آنان چه راههایی را طی کرده اند تا پیروزی کسب کرده اند و زندگانی بدون دغدغه خاطر دارند. ببینند با کدام شرکت هوایی پرواز کنند ارزانتر است و .... بشر امروز عمدتا نگران جیبش و آینده وضعیت اقتصادی است.


بشر امروز، همچنین نشریه ای می خواهد که تقلبات اقتصادی، رانت ها، سوء استفاده ها و ... را افشاء کند و فرصت ها را هم نشان دهد.


وی افزوده بود: چرا این روزها توجه مردم به مجله خوانی بیشتر شده است؟. برای این که مجله را می توانند برای یک هفته و بیشتر در دسترس داشته باشند، با خود ببرند و بیاورند، کاغذ و مرکب چاپش بهتر و قطعش کوچک است و به علاوه، مطالبش اختصاصی و مربوط به خودش است و از آژانسها المثنی نمی کند و مطلب را با حوصله تمام و در آن اندازه که لازم است می نویسد و چون نویسنده اش، برای تحقیق کردن و نوشتن وقت کافی دارد دقت بیشتری می کند و ساده تر و شیوا می نگارد. اینها خواست مخاطب این دهه است ـ مخاطبی که برخلاف نسل پیش از خود؛ از طریق اینترنت، رسانه های الکترونیک و پخش صوت و تصویر در جریان اخبار و تحولات قراردارد، ولی نه عمیقا بلکه به طور سطحی، و نکته مهم همینجا است. مجله نگار باید با شناخت نقیصه، این خواست او را تامین کند.

 

منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد