درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 23:07   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: جایگاه روابط عمومی ها در بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار مهم است
  مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور انتخاب شد
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38041صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 10:43
مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟
بشر امروز، همچنین نشریه ای می خواهد که تقلبات اقتصادی، رانت ها، سوء استفاده ها و ... را افشاء کند و فرصت ها را هم نشان دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اژریل 2007، کمپانی ناشر «نیویورکر»، «ونیتی فر» و ... اعلام کرده بود که یک مجله اقتصادی به نام «پورتفولیو» منتشر خواهد کرد، زیرا مخاطبان خواهان چنین نشریه ای هستند. این مجله، بمانند سایر نشریات اقتصادی، وارد مسائل سنگین و پیچیده اقتصاد نخواهد شد و توجه خود را معطوف به آنچه را خواهد کرد که مردم معمولی دهه اول قرن 21 خواهانش هستند.


ناشر این مجله گفته بود: در این برهه مردم معمولی می خواهند بدانند که با پس انداز کوچک خود چه باید بکنند تا توسط تورم (کاهش قدرت خرید پول به علت حجم بیش از حد آن درجریان) بلعیده نشود. می خواهند بدانند که چه وقت خانه بخرند و یا بفروشند، چه وقت سهام و در چه زمان اوراق بهادار دولتی، طلا و .... بخرند و یا بفروشند و سهام کدام شرکت را. می خواهند بدانند که خرید کدام اتومبیل به صرفه است و یا مثلا کدام یخچال و تلویزیون معیوب است. آیا زمان برای تعویض کامپیوتر شخصی مناسب است یا نه. از احوال و سرگذشت ورشکسته ها، شکست خوردگان و ... با خبر باشند تا اشتباهات آنان را تکرار نکنند. شرح احوال اشخاص موفق را بخوانند تا ببینند که آنان چه راههایی را طی کرده اند تا پیروزی کسب کرده اند و زندگانی بدون دغدغه خاطر دارند. ببینند با کدام شرکت هوایی پرواز کنند ارزانتر است و .... بشر امروز عمدتا نگران جیبش و آینده وضعیت اقتصادی است.


بشر امروز، همچنین نشریه ای می خواهد که تقلبات اقتصادی، رانت ها، سوء استفاده ها و ... را افشاء کند و فرصت ها را هم نشان دهد.


وی افزوده بود: چرا این روزها توجه مردم به مجله خوانی بیشتر شده است؟. برای این که مجله را می توانند برای یک هفته و بیشتر در دسترس داشته باشند، با خود ببرند و بیاورند، کاغذ و مرکب چاپش بهتر و قطعش کوچک است و به علاوه، مطالبش اختصاصی و مربوط به خودش است و از آژانسها المثنی نمی کند و مطلب را با حوصله تمام و در آن اندازه که لازم است می نویسد و چون نویسنده اش، برای تحقیق کردن و نوشتن وقت کافی دارد دقت بیشتری می کند و ساده تر و شیوا می نگارد. اینها خواست مخاطب این دهه است ـ مخاطبی که برخلاف نسل پیش از خود؛ از طریق اینترنت، رسانه های الکترونیک و پخش صوت و تصویر در جریان اخبار و تحولات قراردارد، ولی نه عمیقا بلکه به طور سطحی، و نکته مهم همینجا است. مجله نگار باید با شناخت نقیصه، این خواست او را تامین کند.

 

منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران