درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38040صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 فروردین 1398 - 14:55
دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت اقدامات ارزنده‌ای در زمینه بازچرخانی آب و تأمین بخشی از آب مورد نیاز خطوط تولید از طریق تصفیه پساب شهر‌های مجاور صورت پذیرفته است که علاوه بر کمک به بهداشت ساکنان منطقه زمینه لازم برای عبور صنعت از بحران کمبود آب را فراهم نموده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع و لزوم تعامل هرچه بیشتر صنعـــت و حوزۀ فرهنــــگ تأکید شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
فولاد مبارکه اصفهان، در این دیدار ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ضمن برشمردن بخشی از اقدامات شرکت در حوزه فرهنگ و هنر رویکرد عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را تشریح کرد.
 
 وی با اشاره به اقدامات زیست محیطی این شرکت عنوان کرد: امروز فولاد مبارکه با مصرف ۲.۷ لیتر آب برای تولید هر کیلو فولاد در بین فولادسازان جهان به یک نمونۀ سرآمد و الگو بدل شده است.
 
 مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت اقدامات ارزنده‌ای در زمینه بازچرخانی آب و تأمین بخشی از آب مورد نیاز خطوط تولید از طریق تصفیه پساب شهر‌های مجاور صورت پذیرفته است که علاوه بر کمک به بهداشت ساکنان منطقه زمینه لازم برای عبور صنعت از بحران کمبود آب را فراهم نموده است.
 
 در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، اطلاع رسانی در خصوص عملکرد صنعت را حائز اهمیت دانست و افزود: متاسفانه امروز در جامعه این طور مطرح شده است که فولاد را به عنوان یکی از صنایع آب بر می‌شناسند؛ اما اطلاع‌رسانی صحیح در این خصوص می‌تواند چنین شبهاتی را برطرف نماید.
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به شرایط فرهنگی هنری شهرستان مبارکه گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی و سیاست گذار فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهرستان هستند؛ اما در حوزه اجرا آماده همکاری با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها هستیم.
 
 همچنین در این دیدار رسول مهماندوست رئیس اطلاعات وانتشارات فولاد مبارکه نیز با اشاره به نقش حمایتی شرکت فولاد مبارکه در حوزه رسانه‌ها گفت: این شرکت از ابتدای راه‌اندازی تا کنون علاوه بر اینکه به عنوان شرکتی پاسخگو‌ی ایفای نقش کرده همواره در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی که برای خود تعریف نموده سعی کرده تا به حفظ و توسعه رسانه‌های کشور کمک کند.
 
 وی افزود: نقش تعاملی صنعت با رسانه در شرکت فولاد مبارکه به درستی تعریف شده است و این مهم برای بسیاری از مطبوعات منطقه و استان امکان ادامه فعالیت در تنگنا‌ها و شرایط دشوار را فراهم کرده است.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد