درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 21:46   

قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس

  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد
  10 استاد برتر دانشگاه جامع گیلان تجلیل شدند
  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  روابط عمومی، گوش های شنوا
  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام
  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس
  نماینده مردم اراک: برخی از کارخانجات و هیئات مدیره‌ها اثرگذاری و جایگاه روابط عمومی را نمی‌دانند
  پیشکسوتان روابط عمومی ورزش وجوانان اردبیل تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38029صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 31 فروردین 1398 - 12:48
مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است امروز، رسانه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که همگی با همت خود صنف، رفع‌شدنی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است امروز، رسانه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که همگی با همت خود صنف، رفع‌شدنی است.


به گزارش شارا، محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در روزنامه شهروند از روزنامه‌نگاران این روزنامه که همزمان با وقوع بحران سیل در کشور، در تمام طول ایام نوروز به اطلاع‌رسانی و انتشار روزنامه مبادرت کردند، قدردانی کرد. خدادی در اولین حضور خود در رسانه‌ها، ضمن گفت‌وگوی رودررو با خبرنگاران، به دغدغه‌ها و انتقادات آنها گوش داد.


وی تشکیل انجمن خبرنگاران بحران برای اطلاع‌رسانی بهتر در مواقع بحرانی را بسیار مفید دانست و از حمایت ویژه مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه خبر داد.


خدادی در آسیب‌شناسی وضعیت مطبوعات در کشور نیز گفت: واقعیت امر این است که ما در جریان رسانه با چند مشکل مواجه هستیم که همگی را با همت خود صنف، می توانیم حل کنیم. ما به حضور رسانه بی‌توجهیم. در ماجرای سیل، رسانه‌ها درباره همه چیز نوشته‌اند جز خود رسانه. هیچ عکسی از عکاسی که عکس می‌گیرد، منتشر نمی‌شود، هیچ نکته‌ای درباره کمبودهای رسانه‌ای در زمان بحران نوشته نمی‌شود و... به همه توجه می‌کنیم الا خودمان و نتیجه‌اش این شده است که از تخصصی‌بودن فاصله گرفته ایم.


او در همین زمینه به سه معضل رسانه‌ها در کشور اشاره کرد و افزود: مثلث مشکلات رسانه ضلعی دارد به‌عنوان اقتصاد رسانه. باید پرسید چرا مردم برای دریافت اطلاعات پول نمی‌دهند اما برای هر کالای دیگری هزینه می‌کنند. قسمت دوم، محتواست. یک روز از رسانه به مخاطب می‌رسیدیم و انحصار وجود داشت و داشتن رسانه، ارزش القی می‌شد اما امروز به مدد تکنولوژی، داشتن رسانه دیگر ارزش نیست. الان فقط محتوای رسانه ارزشمند است. در تولید محتوا ما باید از مخاطب به اطلاعات برسیم، باید با مخاطب و زندگی او همراه شویم. وی اضافه کرد: قسمت سوم هم هویت حرفه ای است. روزنامه‌نگاران باید هویت صنفی و حرفه ای خود را احیا کنند تا شبه‌رسانه‌ها و شبه‌خبرنگاران، فضای حرفه‌ای رسانه را خراب نکنند.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به اعضای تحریریه روزنامه «شهروند» نیز گفت: «شهروند» اگر بتواند وارد زندگی مردم شود، موفق تر است. وظیفه اصلی هلال‌احمر امدادونجات است و پیشگیری مهمترین سرفصل امدادونجات است. روزنامه شما بهترین فضا برای اطلاع‌رسانی در این حوزه است. «شهروند» می‌تواند محتوایی مناسب مردم و سبک زندگی آنها تولید کند؛ یک روزنامه با رویکرد مسئولیت اجتماعی؛ با محتوایی کاربردی و ساده‌شده در مفاهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی