درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 23 فروردین 1400 - 00:02   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38028صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 31 فروردین 1398 - 12:46
جمع‌آوری اطلاعات 1.5 میلیون ایمیل بدون اطلاع کاربران از سوی فیس‌بوک
شرکت فیسبوک بهره برداری از اطلاعات ایمیل 1.5 کاربر فیس‌بوک را بدون اطلاع صاحبان آنها تایید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت فیسبوک بهره برداری از اطلاعات ایمیل 1.5 کاربر فیس‌بوک را بدون اطلاع صاحبان آنها تایید کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از سی ان ان، بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا، چهارشنبه شب با اعلام این خبر گفت که اعلام کرد فهرست مخاطبین ایمیل کاربران در پی تغییراتی در طراحی شبکه که در حدود دو سال قبل انجام گرفت، به طور غیرعمدی جمع‌آوری شده است و اکنون فیسبوک در حال پاک کردن این اطلاعات از سرورهای خود است.
 
 بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان روز چهارشنبه اعلام کرد که لیست تماس‌های ایمیل به طور ناخواسته در فیسبوک پس از تغییر طراحی تقریبا دو سال پیش بارگذاری شده بود و این شرکت اکنون در حال حذف آنها است.
 
 شرکت فیس‌بوک بهره برداری از اطلاعات ایمیل 1.5 کاربر فیس‌بوک را بدون اطلاع صاحبان آنها تایید کرد.
 
 به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی ان ان، بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا، چهارشنبه شب با اعلام این خبر گفت که اعلام کرد فهرست مخاطبین ایمیل کاربران در پی تغییراتی در طراحی شبکه که در حدود دو سال قبل انجام گرفت، به طور غیرعمدی جمع‌آوری شده است و اکنون فیسبوک در حال پاک کردن این اطلاعات از سرورهای خود است.
 
 بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان روز چهارشنبه اعلام کرد که لیست تماس‌های ایمیل به طور ناخواسته در فیسبوک پس از تغییر طراحی تقریبا دو سال پیش بارگذاری شده بود و این شرکت اکنون در حال حذف آنها است.
 فیس‌بوک ماجرا را مربوط به سه سال پیش و زمانی که فرایند تغییرات گام به گام ارزیابی‌ها برای ثبت جسابهای کاربری جدید انحام می‌شد خواند و خاطر نشان کرد:
 
 قبل از این تغییرات، کاربران اجازه پیدا کردند در رابطه با ارسال لیست مخاطبین ایمیل خود حسابی بازکنند و بطور معمول دوستانشان را پیدا کنند.
 
 اما در ماه می 2016، فیس‌بوک زبانش را عوض کرد و به کاربران اجازه داد فهرست ارتباطاتشان را موقع ثبت نام برای سرور شرکت ارسال کنند. این موضوع بدان معنی است که برخی از فهرست ارتباطات کاربران بدون اطلاع یا رضایت آنها دانلود شده است.
 
 در همین رابطه یکی از سخنگوهای فیس‌بوک نیز گفت که از زمانیکه تایید رمز عبور ایمیل بعنوان یک گزینه برای کسانیکه برای اولین بار وارد فیس‌بوک می‌شدند متوقف شد این شرکت از این تا آوریل امسال از این موضوع بی‌خبر بود.
 
 اشکان سلطانی، یکی از رئسای بخش فنی کمیسیون تجارت فدرال آمریکا، در این رابطه با انتشار توییتی گفت که فکر می‌کند این اتفاق یکی از بیشترین تبعات قانونی که تاکنون فیس‌بوک با آن مواجه بوده را برایش درپی داشته باشد.
 وی افزود: من مطمئن هستم مجریان قانون در این رابطه اقدامی خواهند کرد.
 
 مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک، نیز گفت که خود متعهد می‌داند نسبت به حفاظت از حریم خصوصی کاربران اقداماتی مانند پیامهای رمزگذاری شده در نظر بگیرد.
 
 به گزارش رسانه هدهد، این اتفاق، جدیدترین اشکال امنیتی است که می‌تواند منجر به پیگرد قانونی فیسبوک شود. در طول 18 ماه گذشته این شرکت درگیر رسوایی اطلاعاتی کمبریج و بزرگترین شکست امنیتی تاریخ بوده است.
 
 همچنین فیس‌بوک پس از پخش مستقیم جریان تیراندازی پانزدهم مارس در دو مسجد واقع در نیوزیلند به دلیل استفاده مهاجم از ابزارهای پخش زنده فیسبوک به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. برنامه پیام فوری WhatsApp نیز که متعلق به این شرکت است با اتهام زمینه سازی برای گسترش اطلاعات غلط در هندوستان مواجه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی