درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 23:12   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: جایگاه روابط عمومی ها در بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار مهم است
  مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور انتخاب شد
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38004صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 23:14
نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی در شرکت پتروشیمی فجر در حال اجرا است که به دنبال اجرای این پروژه نقاط ضعف و قوت درون‌سازمانی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی در شرکت پتروشیمی فجر در حال اجرا است که به دنبال اجرای این پروژه نقاط ضعف و قوت درون‌سازمانی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی پتروشیمی فجر : عظیم مجرد، رئیس پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به اجرای پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی در این شرکت عنوان کرد: این پروژه برای مدت زمان هشت ماه تعریف شده که چهار ماه آن به بررسی و ارائه راهکار اختصاص داشته و چهار ماه دیگر آن به تدوین پرسشنامه و نظرسنجی برای ارزیابی اثربخشی پروژه.
 
 وی با بیان اینکه پرداختن به ارتباطات درون‌سازمانی مخصوصا برای سازمان‌هایی مانند پتروشیمی فجر که دارند به بلوغ خود می‌رسند، اقدامی مهم و اثرگذار است، گفت: این مسئله از بُعد داخلی از جهت تعامل میان کارکنان با یکدیگر و کارکنان و مدیران با هم و از بُعد خارجی ارزیابی تعامل سازمان با مشتریان، حائز اهمیت است. با احساس نیازی که در این خصوص صورت گرفت، از سال گذشته این پروژه را تعریف و آغاز کردیم.
 
 مجرد با اشاره به اهداف پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی پتروشیمی فجر، تصریح کرد: هدف این پروژه شناسایی و اولویت‌بندی آسیب‌های ارتباطی از دیدگاه مدیران و کارکنان به صورت مستقل و همچنین ارائه پیشنهادات است. براین اساس به دنبال آن هستیم تا فرآیندی طراحی کرده و ارتباطات درون‌سازمانی را به صورت سیستماتیک انجام دهیم. شناسایی نقاط ضعف و قوت درون سازمانی از دستاورد‌های این پروژه خواهد بود.
 
 به گفته وی؛ توسعه خلاقیت‌های کارکنان، افزایش بهره‌وری سازمان، ارتقای انگیزه و مشارکت کارکنان، افزایش اعتماد سازمانی، از دیگر نتایج و دستاورد‌های این پروژه خواهد بود.
 
 رئیس بخش پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به فرآیند‌های اجرا شده در این خصوص، بیان کرد: بیش از ۳۵۰ نفر از کارکنان شرکت در نظرسنجی این پروژه شرکت کردند و با بیش از ۴۰ نفر از مدیران و کارکنان نیز مصاحبه و نظرسنجی صورت گرفته که نتایج آن به صورت تحلیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
 
 وی با تاکید بر اینکه مصاحبه و نظرسنجی اولیه انجام شده است، گفت: براساس نتایج بدست آمده راهکار‌های علمی و عملی ارائه می‌شود، پس از آن طی چهار ماه راهکار‌ها را اجرایی کرده و مجددا نظرسنجی برای ارزیابی نهایی انجام خواهیم داد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران