درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 22:01   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38004صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 23:14
نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی در شرکت پتروشیمی فجر در حال اجرا است که به دنبال اجرای این پروژه نقاط ضعف و قوت درون‌سازمانی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی در شرکت پتروشیمی فجر در حال اجرا است که به دنبال اجرای این پروژه نقاط ضعف و قوت درون‌سازمانی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی پتروشیمی فجر : عظیم مجرد، رئیس پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به اجرای پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی در این شرکت عنوان کرد: این پروژه برای مدت زمان هشت ماه تعریف شده که چهار ماه آن به بررسی و ارائه راهکار اختصاص داشته و چهار ماه دیگر آن به تدوین پرسشنامه و نظرسنجی برای ارزیابی اثربخشی پروژه.
 
 وی با بیان اینکه پرداختن به ارتباطات درون‌سازمانی مخصوصا برای سازمان‌هایی مانند پتروشیمی فجر که دارند به بلوغ خود می‌رسند، اقدامی مهم و اثرگذار است، گفت: این مسئله از بُعد داخلی از جهت تعامل میان کارکنان با یکدیگر و کارکنان و مدیران با هم و از بُعد خارجی ارزیابی تعامل سازمان با مشتریان، حائز اهمیت است. با احساس نیازی که در این خصوص صورت گرفت، از سال گذشته این پروژه را تعریف و آغاز کردیم.
 
 مجرد با اشاره به اهداف پروژه آسیب‌شناسی ارتباطات درون‌سازمانی پتروشیمی فجر، تصریح کرد: هدف این پروژه شناسایی و اولویت‌بندی آسیب‌های ارتباطی از دیدگاه مدیران و کارکنان به صورت مستقل و همچنین ارائه پیشنهادات است. براین اساس به دنبال آن هستیم تا فرآیندی طراحی کرده و ارتباطات درون‌سازمانی را به صورت سیستماتیک انجام دهیم. شناسایی نقاط ضعف و قوت درون سازمانی از دستاورد‌های این پروژه خواهد بود.
 
 به گفته وی؛ توسعه خلاقیت‌های کارکنان، افزایش بهره‌وری سازمان، ارتقای انگیزه و مشارکت کارکنان، افزایش اعتماد سازمانی، از دیگر نتایج و دستاورد‌های این پروژه خواهد بود.
 
 رئیس بخش پژوهش و توسعه شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به فرآیند‌های اجرا شده در این خصوص، بیان کرد: بیش از ۳۵۰ نفر از کارکنان شرکت در نظرسنجی این پروژه شرکت کردند و با بیش از ۴۰ نفر از مدیران و کارکنان نیز مصاحبه و نظرسنجی صورت گرفته که نتایج آن به صورت تحلیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
 
 وی با تاکید بر اینکه مصاحبه و نظرسنجی اولیه انجام شده است، گفت: براساس نتایج بدست آمده راهکار‌های علمی و عملی ارائه می‌شود، پس از آن طی چهار ماه راهکار‌ها را اجرایی کرده و مجددا نظرسنجی برای ارزیابی نهایی انجام خواهیم داد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی


  روابط عمومی و اخلاق مداری


  شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد


  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی