درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:38   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38002صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 23:09
بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
بر اساس ارزیابی­های میدانی و کارشناسی به‌عمل‌آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||بر اساس ارزیابی­های میدانی و کارشناسی به‌عمل‌آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک سامان و بر اساس اعلام استانداری تهران، بانک سامان توانست در ارزیابی به‌عمل‌آمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با کسب همه ۱۰۰ امتیاز ممکن در ارزیابی­ به‌عمل‌آمده در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاه­های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.
 
 بر اساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه­های اجرایی انجام‌شده است.
 
 شایان‌ذکر است ارزیابی مذکور بر اساس تکمیل فرم‌های خود اظهاری، جمع‌بندی نتایج ارزیابی­های میدانی و بازرسی­های صورت گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی آزمایی اطلاعات ارائه‌شده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  رضا گل‌محمدی: وظیفه روابط عمومی تبلیغ مدیران نیست


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی‌ها از فریب افکار عمومی اجتناب کنند


  معاون استاندار لرستان: روابط عمومی‌ها توانا در پاسخگویی به چالش‌ها/ تغییر سبک زندگی در جامعه امروز و چالش‌های جدید


  وزیر ارشاد: برخورد جدی با متخلفان توزیع و واردات کاغذ


  مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی


  روابط عمومی و اخلاق مداری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی