درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 23:05   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: جایگاه روابط عمومی ها در بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار مهم است
  مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور انتخاب شد
  درگذشت یکی از پیشگامان علم ارتباطات در ایران
  مدیر روابط عمومی هیات دوچرخه سواری گیلان منصوب شد
  بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می ‌شود
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت
  نباید رسانه با زر زود و تزویر منحرف شود
  برگزاری نخستین کنفرانس رسانه ای در طالقان
  ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38000صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 23:03
دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه نخستین رسانه علمی تصویری دانشگاههای ایران را با عنوان تلویزیون اینترنتی دانشگاه (تاد) راه اندازی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه نخستین رسانه علمی تصویری دانشگاههای ایران را با عنوان تلویزیون اینترنتی دانشگاه (تاد) راه اندازی کرد.

عادل سپهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه اندازی این رسانه در راستای رسالت مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه در قبال جامعه مدنی و اتخاذ نگاه علمی به مسائل و وقایع روز جامعه اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی صورت گرفته است.


وی ادامه داد: این تلویزیون بستری چندرسانه ای و علمی تخصصی در عین حال منطبق با دانش مخاطبان عام است که مجموعه ای از برنامه های متنوع از پاسخ به پرسشهای جامعه تا وقایع و رخدادهای دانشگاه را شامل می شود.


مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی گفت: رسانه 'تاد' دریچه ای برای رساندن صدا و تصویر جامعه به دانشگاه و در مقابل رساندن صدای دانشگاهیان به جامعه آن هم به زبان ساده است تا هم جامعه مدنی پاسخهایش را از مجموعه دانشگاه دریافت کند و هم دانشجویان و استادان دانشگاه تلاش کنند پاسخگوی سئوالات جامعه باشند.


وی افزود: برنامه های این تلویزیون متشکل از پاسخهای چند دقیقه ای متخصصان و استادان حوزه های مختلف به سئوالات مردم در بخشهای علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و رفع ابهامات ذهنی شهروندان در موضوعات مختلف است.


سپهر ادامه داد: تلویزیون اینترنتی تاد همچنین رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را برای دانشجویان و استادان انعکاس می دهد.


وی گفت: نخستین برنامه این تلویزیون پیرامون واقعه سیل اخیر در کشور و پاسخگویی استادان و متخصصان این حوزه به سئوالات مردم در باره سدسازی، سیلابها و علل وقوع سیل و امثال آن است.


وی افزود: پیش از این نیز رسانه صوتی در دانشگاه فردوسی با اهداف رسانه تاد راه اندازی شده بود که اکنون این رسانه به صورت تصویری هم فعالیت می کند.


سپهر گفت: تاد طرح ابتکاری دانشگاه فردوسی است که با بهره گیری از دانشجویان مستعد و علاقه مند راه اندازی شده و تلاش کرده است در جامعه مدنی پاسخگوی شهروندان باشد و شهروند مسئول را پرورش دهد.


وی ادامه داد: دانشگاه فردوسی می تواند تولیدات رسانه تاد را برای بهره برداری بیشتر در اختیار رسانه ها و خبرگزاریهایی که محتوای چندرسانه ای منتشر می کنند نیز قرار دهد.


شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ftpnews.um.ac.ir از برنامه های این تلویزین استفاده کنند./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها


  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق


  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای


  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران