درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:55   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38000صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 23:03
دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه نخستین رسانه علمی تصویری دانشگاههای ایران را با عنوان تلویزیون اینترنتی دانشگاه (تاد) راه اندازی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه نخستین رسانه علمی تصویری دانشگاههای ایران را با عنوان تلویزیون اینترنتی دانشگاه (تاد) راه اندازی کرد.

عادل سپهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه اندازی این رسانه در راستای رسالت مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه در قبال جامعه مدنی و اتخاذ نگاه علمی به مسائل و وقایع روز جامعه اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی صورت گرفته است.


وی ادامه داد: این تلویزیون بستری چندرسانه ای و علمی تخصصی در عین حال منطبق با دانش مخاطبان عام است که مجموعه ای از برنامه های متنوع از پاسخ به پرسشهای جامعه تا وقایع و رخدادهای دانشگاه را شامل می شود.


مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی گفت: رسانه 'تاد' دریچه ای برای رساندن صدا و تصویر جامعه به دانشگاه و در مقابل رساندن صدای دانشگاهیان به جامعه آن هم به زبان ساده است تا هم جامعه مدنی پاسخهایش را از مجموعه دانشگاه دریافت کند و هم دانشجویان و استادان دانشگاه تلاش کنند پاسخگوی سئوالات جامعه باشند.


وی افزود: برنامه های این تلویزیون متشکل از پاسخهای چند دقیقه ای متخصصان و استادان حوزه های مختلف به سئوالات مردم در بخشهای علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و رفع ابهامات ذهنی شهروندان در موضوعات مختلف است.


سپهر ادامه داد: تلویزیون اینترنتی تاد همچنین رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را برای دانشجویان و استادان انعکاس می دهد.


وی گفت: نخستین برنامه این تلویزیون پیرامون واقعه سیل اخیر در کشور و پاسخگویی استادان و متخصصان این حوزه به سئوالات مردم در باره سدسازی، سیلابها و علل وقوع سیل و امثال آن است.


وی افزود: پیش از این نیز رسانه صوتی در دانشگاه فردوسی با اهداف رسانه تاد راه اندازی شده بود که اکنون این رسانه به صورت تصویری هم فعالیت می کند.


سپهر گفت: تاد طرح ابتکاری دانشگاه فردوسی است که با بهره گیری از دانشجویان مستعد و علاقه مند راه اندازی شده و تلاش کرده است در جامعه مدنی پاسخگوی شهروندان باشد و شهروند مسئول را پرورش دهد.


وی ادامه داد: دانشگاه فردوسی می تواند تولیدات رسانه تاد را برای بهره برداری بیشتر در اختیار رسانه ها و خبرگزاریهایی که محتوای چندرسانه ای منتشر می کنند نیز قرار دهد.


شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ftpnews.um.ac.ir از برنامه های این تلویزین استفاده کنند./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی


  روابط عمومی و اخلاق مداری


  شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد


  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی