درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:33   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37999صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 23:02
جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
شرکت فیسبوک تایید کرد که اطلاعات مربوط به مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر خود را بدون اطلاعات آن‌ها جمع‌اوری کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت فیسبوک تایید کرد که اطلاعات مربوط به مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر خود را بدون اطلاعات آن‌ها جمع‌اوری کرده است.

به گزارش شارا از پایگاه خبری سی‌ان‌ان، این شرکت که بزرگترین شبکه اجتماعی جهان را در اختیار دارد، بتازگی اعلام کرد فهرست مخاطبین ایمیل کاربران در پی تغییراتی در طراحی شبکه که در حدود دو سال قبل انجام گرفت، به طور غیرعمدی جمع‌آوری شده است و اکنون فیسبوک در حال پاک کردن این اطلاعات از سرورهای خود است.


به گفته این شرکت ماجرا از سه سال قبل و با ایجاد تغییر در فرآیند گام به گام ارزیابی به‌منظور ثبت حساب کاربری جدید در این شبکه اجتماعی آغاز شده است. پیش از این تغییرات کاربران حق داشتند در خصوص بارگذاری فهرست مخاطبین ایمیل خود در فیسبوک تصمیم‌گیری کنند. اما در سال 2016 پیامی که این حق انتخاب را گوشزد می‌کرد، پاک شد و در نتیجه فهرست مخاطبین ایمیل برخی از کاربران بدون جلب رضایت آن‌ها در اختیار فیسبوک قرار گرفت.


به گفته سخنگوی فیسبوک، این شرکت تا ماه آوریل سال جاری میلادی از این موضوع بی اطلاع بوده و تا کنون این اطلاعات در اختیار هیچ شخصی در خارج از فیسبوک قرار نگرفته است.


این اتفاق، جدیدترین اشکال امنیتی است که می‌تواند منجر به پیگرد قانونی فیسبوک شود. در طول 18 ماه گذشته این شرکت درگیر رسوایی اطلاعاتی کمبریج و بزرگترین شکست امنیتی تاریخ بوده است. همچنین این شرکت پس از پخش مستقیم جریان تیراندازی پانزدهم مارس در دو مسجد واقع در نیوزیلند به دلیل استفاده مهاجم از ابزارهای پخش زنده فیسبوک به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. برنامه پیام فوری WhatsApp نیز که متعلق به این شرکت است با اتهام زمینه سازی برای گسترش اطلاعات غلط در هندوستان مواجه است. / ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هرسازمان محسوب می‌شود


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  روابط عمومی های برتر ادارات شهرستان دیر تجلیل شدند


  رضا گل‌محمدی: وظیفه روابط عمومی تبلیغ مدیران نیست


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط‌عمومی منصوب شد


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی‌ها از فریب افکار عمومی اجتناب کنند


  وزیر ارشاد: برخورد جدی با متخلفان توزیع و واردات کاغذ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی