درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:25   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37948صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 21:48
اختصاص حقوق یک روزکاری روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای کمک سیل زدگان
مدیر مرکز روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پرسنل مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و تمامی مسئولین روابط عمومی های واحدهای تابعه این دانشگاه با اهدای یک روز از حقوق فروردین ماه خود برای کمک به سیل زدگان به یاری این عزیزان شتافتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر مرکز روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پرسنل مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و تمامی مسئولین روابط عمومی های واحدهای تابعه این دانشگاه با اهدای یک روز از حقوق فروردین ماه خود برای کمک به سیل زدگان به یاری این عزیزان شتافتند.
 
 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان افزود: مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی، مجمع خیرین سلامت استان و بسیج کارکنان دانشگاه اقدام به برگزاری پویش مهربانی نموده و با استقرار چادر جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی(شامل : پتو، موادغذایی پوشاک، لوازم بهداشتی و ظروف یکبار مصرف، دارو و ... ) به مدت یک هفته هدایای کارکنان به مناطق سیل زده جمع اوری نمود .
 
 وی تصریح کرد: همچنین با همکاری معاونت فرهنگی، کانون ها و تشکل های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پویش کمک به سیل زدگان با شعار "دوباره می سازیم" را از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ فروردین ماه برگزار و مقابل دانشکده بهداشت چادر دریافت کمک به سیل زدگان برپا نموده اند.
 
 مدیر مرکز روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به حرکت نوعدوستانه جامعه مامایی و آزمایشگاهی کشور برای اختصاص هزینه برگزاری مراسم روز جهانی ماما و آزمایشگاه افزود: ماماها و پرسنل امور آزمایشگاهی همواره در شرایط سخت رسالت خود را در حیطه مسئولیت اجتماعی به نحو احسن انجام می دهند و امروز نیز که گروهی از هموطنان عزیز در مناطق سیل زده نیاز به کمک دارند در اقدامی تحسین برانگیز هزینه برگزاری مراسم روز جهانی ماما که هر ساله توسط سازمان نظام پزشکی در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار می شود را برای کمک به زنان و مادران باردار مناطق سیل زده اختصاص دادند.
 
 درخشان ضمن تقدیر از این حرکت نوعدوستانه ماماها و کارشناسان آزمایشگاهی شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان از اعضای هیئت علمی، اساتید، کارکنان خواست در صورت تمایل برای اهدای بخشی از دریافتی خود برای کمک به سیل زدگان، هماهنگی لازم را با واحد امور مالی محل خدمت خود بعمل آورده تا با مشارکت در این کار خداپسندانه ضمن کمک به کاهش درد و رنج هموطنان خود، باری دیگر همبستگی و وحدت میان ملت ایران را به رخ دشمنان نظام بکشانند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد