درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:24   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3794صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 تیر 1392 - 18:49
ارتقای اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست به مرکز
  

شارا- با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ، اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ارتقاء یافت .
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست ( پام )، محمد نوری امیری سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و رئیس مرکز برنامه ریزی، تحول اداری و بودجه سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر، اظهار داشت: ارتقای اداره کل روابط عمومی این سازمان به مرکز با مجوز شماره 4833/92/212 مورخ 8/3/1392 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و با استناد به مفاد ماده 12 مصوبه شماره 10240/ت45794 مورخ 26/1/91 درخصوص اصلاح آیین نامه نحوه فعالیت ، وظایف و اختیارات روابط عمومی دستگاههای اجرایی صورت گرفته است.
 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، از تدبیر قاطع دولت برای افزایش ظرفیت های اطلاع رسانی هدفمند در مجموعه روابط عمومی ها قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود روابط عمومی ها با استفاده از فرصت بوجود آمده ، بتوانند تمهیدات مقتضی را برای پاسخگویی به نیازهای گسترده بخش اطلاع رسانی در دستگاه های اجرایی فراهم نمایند.
 وی همچنین با اشاره به اهمیت تغییر ساختار روابط عمومی‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: ما درپی آن هستیم که روابط عمومی در این سازمان جایگاهی کاملا حرفه ای ، ارتباطی و اطلاعاتی پیدا کند و پاسخگوی تمام نیازهای اطلاعاتی عموم مردم، مسئولان ، رسانه ها و حامیان محیط زیست باشند و در همین راستا ، در پایان سال 1391 نیز روابط عمومی محیط زیست استانها به اداره روابط عمومی ارتقا یافت.
 نوری امیری با بیان اینکه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، وظیفه سنگین ترویج و نفوذ در افکار عمومی برای ارتقای فرهنگ زیست محیطی جامعه را دارد، گفت: برنامه ریزی مناسبی برای تامین بودجه مورد نیاز این مرکز صورت گرفته و در موضوع نیروی انسانی نیز ، درصدد جذب نیروهای متخصص و تحصیلکرده در حوزه روابط عمومی و رسانه در آینده نزدیک هستیم .
 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست تعامل روابط عمومی با رسانه‌ها را رابطه‌ای هوشمندانه و دوسویه ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه روشنگری و آموزش همگانی و ارتقای فرهنگ زیست محیطی جامعه امری مهم و حساس است، باید تعامل مثبت و هوشمندانه ای بین سازمان و رسانه‌ها علی الخصوص رسانه ملی برقرار شود.
 نوری امیری با تقدیر از رویکرد حرفه ای و اصولی حوزه روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در ماههای اخیر، ابراز امیدواری کرد با ارتقای تشکیلاتی روابط عمومی، شاهد نوآوری، رشد، توسعه و افزایش کارایی و ایجاد فضایی سالم به منظور اطلاع رسانی دقیق و مستمر در سازمان حفاظت محیط زیست باشیم.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد