درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:51   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37939صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 00:16
مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها در خوزستان پیشنهاد داد: پرداخت همزمان تسهیلات حمایتی به اشخاص و سرمایه در گردش به صنایع در مناطق سیل‌زده
مدیرعامل بانک صادرات ایران پیشنهاد داد: نظام بانکی علاوه بر پرداخت مستقیم تسهیلات حمایتی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل در خوزستان، با تامین سرمایه در گردش شرکت‌هاو صنایع بزرگ نیز، شرایط خدمت‌رسانی به مردم را تسهیل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران پیشنهاد داد: نظام بانکی علاوه بر پرداخت مستقیم تسهیلات حمایتی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل در خوزستان، با تامین سرمایه در گردش شرکت‌هاو صنایع بزرگ نیز، شرایط خدمت‌رسانی به مردم را تسهیل کند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها با بیان اینکه قلب همه مردم ایران برای خوزستان و آسیب‌دیدگان از سیل می‌تپد، گفت: مشکل مردم خوزستان، مشکل همه مردم ایران است و برای آن قلب همه ایران می تپد این استان هم به لحاظ دارا بودن ذخایر و منابع عظیم که ارزش زیادی برای کشور خلق می‌کند و هم دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، حق بزرگی بر گردن همه کشور دارد و از جایگاه ویژه ای برای همه مردم ایران برخوردار است.


وی با تاکید بر اینکه نظام بانکی نیز همیشه تلاشش این بوده که در خوشی و ناخوشی، همواره در کنار مردم باشد، تصریح کرد: امیدوارم که در این موقعیت نیز بتوان کاری کرد که درد مردم کمتر شود و آن را کمتر حس کنند.


مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان ضرورت تشکیل جلسات هماهنگی بیشتر مدیران نظام بانکی در زمینه حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده، ابراز کرد: بخشی از تسهیلات در قالب وام‌های حمایتی به صورت مستقیم در اختیار آسیب‌دیدگان قرار خواهد گرفت و بخشی نیز داوطلبانه بر اساس ظرفیت‌ها و توان هر بانک در خدمت سیاست‌های اعلام شده برای کمک به هموطنان سیل‌زده ارسال خواهد شد. در این میان می توان در قالب حمایت از بنگاه‌های تولیدی نیز امکان عرضه وسایل، لوازم خانگی و امثال آن را برای مردم فراهم کرد.


صیدی یادآور شد: به طور مثال در استان خوزستان چند کارخانه بزرگ سیمان داریم که مدت‌ها است زیر ظرفیت کار می‌کنند. کمک به این کارخانجات نیز ، مسیر کمک رسانی به مردم را تسهیل خواهد کرد. در واقع بخشی از ظرفیت‌ها به سرمایه درگردش این کارخانجات اختصاص یابد تا هم چرخ این کارخانجات بچرخد هم مشکل مردم حل شود. تا چند ماه آینده این سازندگی ها شروع خواهد شد و فرصت خدمت‌رسانی در این حوزه نیز وجود دارد. باید تلاش کرد کارخانجات این مناطق فعال‌تر شوند.


وی با اشاره به اینکه بانک‌ها در جریان سیل اخیر هم حضور فیزیکی داشتند و هم کار بانکی کردند، افزود: نباید مردم را فراموش کرد باید با تسهیلات مستقیم و غیرمستقیم از هموطنان آسیب‌دیده از آنها حمایت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد