درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 05:22   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37938صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 00:15
تدابیر ابلاغی مدیرعامل بانک ملی ایران برای مساعدت با سیل زدگان استان خوزستان
مدیرعامل بانک ملی ایران امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده به استان خوزستان سفر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک ملی ایران امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده به استان خوزستان سفر کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این سفر از مناطق سیل زده استان به ویژه اهواز بازدید کرد.


بازدید از شعب، دیدار با استاندار خوزستان و شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان خوزستان نیز جزو برنامه های این سفر بود.


حسین زاده در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان خوزستان که با حضور مدیران عامل بانک های سپه، صادرات و پارسیان، معاون اقتصادی استاندار و نیز رئیس اداره امور شعب استان خوزستان برگزار شد، با بیان این که مردم این استان مشقت های فراوانی را پشت سر گذاشته اند، گفت: حادثه سیل اخیر نیز مشکلات زیادی برای مردم استان به وجود آورد.


وی افزود: خوشبختانه با مدیریت صحیح، از افزایش خسارات ناشی از سیل جلوگیری شد، اما خوزستان نیازمند توجه و پشتیبانی است و مردم رنج دیده، از مسئولان انتظار حمایت دارند.


مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که تلاش شبکه بانکی، نهایت همکاری با مردم آسیب دیده است، اظهار کرد: امهال و پرداخت تسهیلات، یکی از مهم ترین اقداماتی است که بانک ها می توانند در این مناطق انجام دهند.


حسین زاده با اشاره به این که شورای هماهنگی بانک های استان، آمادگی شبکه بانکی برای کمک به بهبود شرایط در مناطق حادثه دیده از سیل را اعلام کرده است، ادامه داد: ما باید کمک کنیم تا اقشار آسیب دیده بتوانند هر چه زودتر به زندگی خود بازگردند و مدیران بانک های منطقه هم باید همه توجه خود را به جبران خسارت ها و حمایت از آسیب دیدگان معطوف کنند.


در دیدار استاندار خوزستان با مدیران عامل بانک ها، دکتر شریعتی ضمن تشکر از حضور مدیران عامل بانک ها در استان خوزستان، وضعیت به وجود آمده در این استان را تشریح کرد و به همت جهادی مردم و مسئولان در جهت جلوگیری از ورود سیل به اهواز و شهرهای دیگر پرداخت و گفت: میزان خسارت های وارده به صنایع این استان بسیار زیاد بوده و از بانک ها انتظار می رود از بخش های آسیب دیده استان حمایت کنند تا سریعتر شرایط به حالت اول برگردد.


حسین زاده در این دیدار از عزم شبکه بانکی بر همکاری و همراهی با دولت و مردم در جهت جبران خسارت ها و بازسازی مناطق آسیب دیده گفت و تأکید کرد، حضور مدیران عامل بانک ها در اهواز به معنای حمایت بانک ها از استان خوزستان است.
سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان خوزستان بانک ملی ایران نیز در این نشست ها، گزارشی از آسیب های وارده به منطقه و اقدامات نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران برای کاهش آسیب ها ارائه کرد.


مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این سفر با مدیران شرکت "توسعه نیشکر و صنایع جانبی" دیدار کرد.


دکتر حسین زاده در این دیدار ضمن شنیدن گزارشی از فعالیت های این شرکت، برای کمک به حل مشکلات پیش روی آن ها قول مساعد داد.


در ادامه سفر، حسین زاده با حضور در شعبه اهواز، ضمن بازدید از قسمت های مختلف شعبه با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد. وی طی سخنانی ضمن تبریک سال نو به کارکنان، از آنها در شرایط پیش آمده دلجویی کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی