درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:32   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37937صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 00:14
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن خبر داد: افزایش دو برابری کیوسک‌بانک مسکن در سال ۹۸
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش دو برابری تعداد کیوسک‌بانک مسکن در سال ۹۸ خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش دو برابری تعداد کیوسک‌بانک مسکن در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، کیوسک های بانکی ابزاری مهم در عملیاتی کردن بانکداری الکترونیکی به شمار می‌آید که با توجه به سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای به کار رفته در آن امکان دسترسی به خدمات متنوعی را در بستر بانکداری الکترونیکی فراهم می کند.

استفاده از این کیوسک ها موجب سهولت دسترسی به خدمات و تسهیل در دریافت اطلاعات و خدمات جدید و همچنین کاهش هزینه ها می شود. این کیوسک ها نیازمند وجود یک سیستم مقاوم سخت افزاری و نرم افزاری با قابلیت های فراوان و در عین حال امن هستند.


کیوسک بانکی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو متعلق به بانک مسکن، شامل تجهیزات بانکی متنوعی مانند کارت خوان های مطابق با آخرین استانداردهای بانکی، صفحه کلید بانکی، چاپگر رسید و بارکد خوان های یک بعدی و دو بعدی است که ارایه سرویس های مختلف و متنوع به مشتریان را مقدور ساخته است. نرم افزار ارایه شده در این سیستم علاوه بر رعایت موارد امنیتی، سرویس های مختلفی را ارایه می کند. این نرم افزار منطبق با استانداردهای به روز و همراه با بومی سازی فیلد های استاندارد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تولید شده است.


سرویس های ارایه شده در نرم افزار کیوسک بانک مسکن که ناواکو پشتیبانی از آن را بر عهده دارد شامل موارد متنوعی از نیازهای مشتریان از قبیل سرویس صدور کارت هدیه، سرویس مانده حساب، انتقال وجه کارت به کارت، تغییر رمز، سرویس انتقال وجه ساتنا و پایا، صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ برچسب خودرو، شارژ موبایل، انتخاب حساب پیش فرض، صدور مجوز یا لغو عملیات برداشت بدون کارت است. کیوسک‌ بانک مسکن همچنین از سیستم های مانیتورینگ و کنترل مرکزی آنلاین برخوردار است.


ساسان شیردل، مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن یکی از برنامه های سال 98 بانک مسکن در این حوزه را افزایش شمار کیوسک بانک برای ارتقای خدمات بانکداری الکترونیک عنوان و خاطرنشان کرد: بانک مسکن در حال حاضر حدود 700 کیوسک بانک فعال در سراسر کشور دارد که این تعداد قرار است در سال آینده به 1400 تا 1500 دستگاه کیوسک بانک افزایش یابد.


به گفته وی، برخی مسائل ارزی که در سال گذشته رخ داد سبب شد برنامه توسعه کیوسک ها اندکی به تاخیر بیافتد اما این موضوع در سال جاری از برنامه‌های مهم حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد