درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37933صفحه نخست » یکشنبه، 25 فروردین 1398 - 01:53
اوبر در شرف ورود به تالار بورس و عرضه عمومی سهام
اوبر با وجود ضرردهی در فصول مالی گذشته، بالاخره سهام خود را به صورت عمومی عرضه خواهد کرد و تخمین زده شده که ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش گذاری شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اوبر با وجود ضرردهی در فصول مالی گذشته، بالاخره سهام خود را به صورت عمومی عرضه خواهد کرد و تخمین زده شده که ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش گذاری شود.
 
 به گزارش زومیت، پس از حدس و گمان های بسیار پیرامون
اوبر و عرضه عمومی سهام آن، این شرکت بالاخره فرآیند IPO خود و ورود به تالار بورس را شروع کرد. در مراحل اولیه، هیچ اظهار نظری از تخمین شرکت برای جذب سرمایه به چشم نمی خورد. البته، آخرین تحلیل های ارزش گذاری، اوبر را شرکتی ۷۶ میلیارد دلاری عنوان کرده اند و پیش بینی می شود عرضه عمومی سهام، ارزش ۱۰۰ میلیارد دلاری را برای آنها به همراه داشته باشد.
 
 اوبر درآمد خود را از ۳.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶، به ۱۱.۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ رسانده است. البته، آنها در پایان سال میلادی گذشته، ضرر ۱.۸ میلیارد دلاری را تجربه کردند. به علاوه، تعداد مشتریان فعال ماهانه شرکت در سرتاسر جهان، به ۹۱میلیون نفر رسیده است. آینده روبه رشد اوبر نیز هم توسط مدیران شرکت و هم تحلیلگران بسیار، پیش بینی می شود. این شرکت ادعا می کند که تنها ۲درصد از جمعیت ۶۳ کشوری که اوبر در آنها فعالیت می کند، در فصل منتهی به دسامبر سال ۲۰۱۸، از خدمات تاکسی اینترنتی آنها استفاده کرده اند. به هرحال، غول تاکسی اینترنتی در اسناد S-1 عرضه عمومی سهام خود اعلام کرد که در حال حاضر، سند و مسیر مشخصی برای سودآوری شرکت، تصور نمی شود.
 
 در اسناد عرضه عمومی سهام اوبر آمده است:
 ما پیش بینی می کنیم که هزینه های عملیاتی شرکت در آینده نزدیک، افزایش پیدا کند. درنتیجه، احتمالا به سوددهی مشخصی نخواهیم رسید.
 
 اوبر رشد جهانی قابل توجهی را تجربه کرد و ادعا می کند که ۷۰درصد از بازار آمریکا را در اختیار دارد. آنها با وجود پیشرفت های به دست آمده، هنوز در رقابتی جدی با Lyft قرار دارند و برای جذب مشتریان بیشتر، هزینه های سنگینی را متحمل می شوند. به علاوه، با وجود آنکه اوبر قراردادهای متعددی را با شرکت های تاکسی آنلاین در سرتاسر جهان امضا کرده، هنوز رقابت شدیدی را در خارج از آمریکا و خصوصا هند، احساس می کند.
 
 غول تاکسی های اینترنتی جهان، علاوه بر هزینه برای جذب مشتری، تلاش های زیادی هم در مسیر توسعه برند و تنوع دادن به آن انجام داده است. آنها اکنون سرویس های اشتراک دوچرخه و تحویل غذا را نیز به کاربران کشورهای مقصد، ارائه می کنند. سرویس Uber Eats، تا پایان سال ۲۰۱۸ لقب خبرسازترین کسب و کار را به خود اختصاص داده و توانست بالغ بر ۲.۶ میلیارد تراکنش را ثبت کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد