درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 05:21   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37927صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 25 فروردین 1398 - 01:03
برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی - تخصصی برای اصحاب رسانه اصفهان
مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان گفت: رسانه‌ها امروز تشنه آموزش هستند و بر این اساس برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی - تخصصی برای اصحاب رسانه اصفهان را در سال جدید مدنظر داریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان گفت: رسانه‌ها امروز تشنه آموزش هستند و بر این اساس برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی - تخصصی برای اصحاب رسانه اصفهان را در سال جدید مدنظر داریم.
 
 به گزارش مهر، فاطمه شفیعی پیش از ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی با متولیان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر اظهار داشت: رسانه‌های امروز تشنه آموزش هستند که فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری آمادگی دارد در این راستا دوره‌های مختلف آموزشی - تخصصی برای اصحاب رسانه با حضور اساتید مجرب کشور را همچون سال گذشته برگزار کند.
 
 وی بیان داشت: این در حالی است که دوره‌های آموزشی عمومی سواد رسانه را برای مردم عامه نیز فراهم ساختیم و تاکنون شاهد خروجی‌های خوبی از این جلسات بودیم.
 
 مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگسرای تخصصی رسانه آمادگی کامل دارد که فضایی برای تبادل علمی و حرفه‌ای رسانه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر فراهم سازد، گفت: این امکان هست که دانشجویان این دانشگاه بتوانند از فضای کتابخانه این فرهنگسرا استفاده و امکان شرکت در کارگاه‌های رسانه را برای آنها فراهم سازد و همچنین از توان علمی دانشگاه برای ارتقا و به روز کردن سواد اصحاب رسانه اصفهان استفاده کند.
 
 وی گفت: می‌توان در لوای توسعه روابط با این دانشگاه در قالب پایان نامه‌ها و مقاله‌های پژوهشی، موضوعات پژوهشی مثل شناسایی خلأ و نقاط بحرانی جامعه رسانه اصفهان یا نقاط قوت آن را شناسایی کرد که ضمن اینکه یک اعتبار علمی برای دانشگاه دارد، خروجی و نتایج آن مقالات را ما برای بهبود بخشیدن و ساماندهی به وضعیت رسانه اصفهان استفاده خواهیم کرد.
 
 رسانه‌ها باید الگوی مردم را از هیجانی به سمت علمی و پژوهشی سوق دهند
 مدیر گروه مطالعات فرهنگ و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر مردم بیشتر از اخبار هیجانی استقبال می‌کنند در صورتی که باید این الگو را تغییر و تمایل مخاطبین را به سمت مطالبی که پایه علمی و پژوهشی دارد، سوق دهیم.
 
 نرگس عطریان اظهار داشت: ارتباط دوسویه مراکز علمی با رسانه‌ها هیچ گاه با قدرت شکل نگرفته است که امیدواریم در پی انعقاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد شاهین شهر با سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان بتوانیم از ظرفیت خوب فرهنگسرای تخصصی رسانه نیز استفاده کنیم.
 
 وی اعلام کرد: بسیاری از فعالیت‌های پژوهشی که به وفور در مراکز علمی انجام می‌گیرد به خاطر اینکه ارتباط قوی بین مراکز علمی پژوهشی با رسانه‌ها وجود ندارد، منعکس نمی‌شود و در عوض هر روز به علت اینکه خوراک هیجانی به مخاطبین از سوی رسانه‌های عرض می‌شود شاهد استقبال مردم از اخباری هستیم که جوی هیجانی ایجاد می‌کنند.
 
 مدیر گروه مطالعات فرهنگ و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر ادامه داد: در همین راستا که نتوانستیم ارتباط خوبی با رسانه‌های داشته باشیم شاهد اتلاف کار فرهنگی مراکز علمی و اتلاف کارهای اجرایی از سوی رسانه‌ها هستیم.
 
 وی ادامه داد: امروز مردم تنها به دنبال گذراندن دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و سمینار و همایش‌های آموزشی برای دریافت گواهینامه هستند و چه بسا دریافت گواهینامه‌های آموزشی از سوی مراکز معتبر علمی بسیار بیشتر از مدارک علمی به کمک فرد بیاید از این رود دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر این توانایی را دارد که با دادن خوراک علمی و معتبر به اصحاب رسانه اصفهان و دادن گواهینامه‌های معتبر از دانشگاه آن خلأ دانشگاه که نیاز به قوی کردن ارتباط خود با رسانه است تا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را به مخاطبان ارائه کند را پر کند.
 
 پیشنهاد راه اندازی دفتر دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر در مجتمع مطبوعاتی
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر نیز خواستار انعقاد تفاهم نامه با تمامی تشکل‌های مطبوعاتی در اصفهان به منظور استفاده از ظرفیت و تقویت روابط با اصحاب رسانه شد و گفت: پیشنهاد دارم که یک دفتر به اسم دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر در مجتمع مطبوعاتی اصفهان دایر شود و حتی با حضور اساتید بتوانیم دوره‌های آموزشی در جهت تقویت علمی و آموزشی اصحاب رسانه استان فراهم کنیم و گواهینامه معتبر دانشگاه را به آنها ارائه دهیم.
 
 مسعود نصری ادامه داد: در گذشته رسانه‌ها آنقدر طبقه بندی بود که مثلاً اگر مقاله سیاسی می‌خواستیم می‌دانستیم باید فلان نشریه یا روزنامه را خرید اما امروز با حجمی از انواع مقالات و مطالب در تمامی رسانه‌ها مواجهیم که باید ساعت‌ها وقت گذاشت و مطلب مورد علاقه خود را پیدا کرد و امروز این نیاز هست که به عقب بگردیم و باز هم این نظم بخشی در انتشار مطالب را در تمامی رسانه‌ها شاهد باشیم و هر رسانه یک مطلب یا یک رده علمی را پیش بگیرد و به شکل تخصصی وارد شود.
 
 جای خالی تحلیل در رسانه‌های هویداست
 عضو هیئت علمی دانشگاه پبام نور اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه رسانه‌ها امروز تنها بازتاب کننده خبر شدند و دیگر شاهد نوشته‌های تحلیلی در رسانه‌ها نیستیم، گفت: رسانه‌های ما به جهت اینکه دیگر مستقل نیستند جای خالی آسیب شناسی مسائل روز جامعه را در آنها شاهد هستیم و این مایه تأسف است.
 
 حسن رضا یوسفوند با اشاره به اینکه رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب امروز دچار روزمرگی شدند، اضافه کرد: به منظور رشد و تعالی رسانه‌ها باید سواد رسانه را افزایش دهیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی