درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37926صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 فروردین 1398 - 00:59
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم معارفه معاون جدید مطبوعاتی: حال رسانه های ما خوب نیست
رسانه با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور حالش خوب نیست چراکه از یک طرف رقبای رسانه در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های غیر رسمی و بیگانه و از طرف دیگر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور از جمله مشکلات کمبود آگهی، کاغذ و... سختی‌های آنها را دوچندان کرده که این سختی‌ها ایجاب می‌کند معاونت امور مطبوعاتی در یک میدان جهاد ملی تلاش خود را نسبت به گذشته بیشتر کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این‌که تصویری که از جمهوری اسلامی در خارج از کشور وجود دارد، نیازمند تغییر است؛ گفت: در شرایط سختی که بر کشور حاکم شده، نیازمند بازسازی این تصویر در جامعه جهانی بویژه رسانه‌های خارجی هستیم.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی روز شنبه درآیین تکریم و معارفه محمد سلطانی فر و محمد خدادی معاونان پیشین و جدید معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، افزود: این معاونت به علل مختلف همواره یکی از معاونت‌های حساس وزارتخانه بوده و در دوره اخیر سختی‌های مضاعفی داشته که در حال حاضر به همکاری و همگرایی، جذب منابع فکری و سرعت عمل بیشتر نیازمند است.

 

عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: دولت آقای روحانی مسیر خاصی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره برای تنش زدایی از ایران طی کرد ولی با خروج امریکا از برجام اتفاقاتی رقم خورد و کشور وارد جنگ همه جانبه اقتصادی شد که دارای پیچیدگی‌های متنوعی است.

 

صالحی ادامه داد: اعلام تروریست بودن سپاه ازسوی امریکا در روزهای گذشته نیز اتفاق عجیبی بود و باید بدانیم این اقدام جنگ روانی و ابعاد سیاسی و اقتصادی به دنبال دارد. وی ادامه داد: امریکا میدان‌های تحرک اقتصادی کشور ما را رصد می‌کند و جنگ تمام عیار اقتصادی را برای ما ترسیم کرده که به زعم خود کشور ما با این اقدام زمینگیر شود.

 

صالحی اضافه کرد: جنگ اقتصادی به‌طور طبیعی سرمایه اجتماعی همچنین امید به آینده و اعتماد مردم به مردم و مردم به حاکمیت و زیرساخت‌های کشور را نیز تهدید می‌کند. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی مسئولیت رسانه سخت‌تر از گذشته می‌شود.


وی اظهار داشت: رسانه در این شرایط مسئولیت دوگانه حفظ آزادی‌های اجتماعی و منافع ملی را نیز عهده دار می‌شود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نمی‌توانیم در شرایط جنگ ملی منافع ملی را در نظر نگیریم چرا که جریان ترامپ علیه ایران با نگاه زمینگیر کردن جمهوری اسلامی ایران است و با این اقدامات نه تنها نظام سیاسی بلکه نظام و مبنای اجتماعی و وحدت ملی نیز به مخاطره می‌افتد.

 

صالحی خاطرنشان کرد: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی به عنوان سکاندار تعامل با رسانه در این مسیر نقش بسزایی را دارد و مسئولیت و کار آن نسبت به گذشته مضاعف می‌شود.

 

 وی با اشاره به شرایط امروز رسانه‌های کشور هم، افزود: رسانه با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور حالش خوب نیست چراکه از یک طرف رقبای رسانه در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های غیر رسمی و بیگانه و از طرف دیگر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور از جمله مشکلات کمبود آگهی، کاغذ و... سختی‌های آنها را دوچندان کرده که این سختی‌ها ایجاب می‌کند معاونت امور مطبوعاتی در یک میدان جهاد ملی تلاش خود را نسبت به گذشته بیشتر کند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در تعامل با رسانه باید برای امنیت شغلی و معیشت آنها توجه داشته باشیم تا آنها امید به آینده داشته باشند زیرا وقتی رسانه‌ای امید به آینده نداشته باشد نمی‌تواند تولید امید هم داشته باشد.


وی ابراز امیدواری کرد که با همت و تعامل مضاعف و تدبیر همکاران در معاونت امور مطبوعاتی بخشی از مسیر پیش رو هموار شود.

 

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود به تجربه و فعالیت‌های خوب معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی سابق این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: سلطانی فر در زمان مدیریت خود در این معاونت دیدگاه‌های جدید وخوبی را پایه‌ریزی کرد که امیدوارم این مسیر در مدیریت جدید نیز استمرار یابد.

 

صالحی با اشاره به این‌که تجربیات خدادی هم در بخش رسانه به کمک این حوزه می‌آید، ابراز امیدواری کرد تا قدم‌هایی که در دوره سلطانی فر بر داشته شده وی آنها را ادامه دهد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر بهره‌مندی این وزارتخانه از دانش و بینش محمد سلطانی فر، ادامه داد: خدادی هم چهره شناخته شده‌ای در حوزه رسانه است و شناخت او از بخش رسانه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان محیط سازمانی محل خدمت، کمک‌های بسیاری در پیشبرد اهداف این معاونت خواهد داشت.

 

محمد خدادی معاون جدید امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی نیز در این مراسم گفت: با سلطانی فر بیش از٣٠ سال است که افتخار دوستی و آشنایی دارم، خانواده مطبوعات و رسانه درهم تنیده است و قرار گرفتن یک فرد در مقام مسئول به معنای مسئولیت همگان است.

 

وی ادامه داد: سلطانی فر پایه‌های خوبی در این معاونت بنا نهاده و هنر من باید در این باشد هر آنچه را او پایه‌گذاری کرده استمرار بخشم.

 

وی گفت: مطبوعات و رسانه دوران تحول را داشته و در گذشته با تلکس اخبار را منتشر می‌کردیم و تغییرات در آن به آهستگی بود ولی امروزه این تغییرات با سرعت حتی ثانیه‌ای است و این تحولات سرعت سیاستگذاران و دست اندرکاران رسانه‌ای را می‌طلبد.

 

 او با اشاره به فعالیت‌های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی ادامه داد: این معاونت ظرفیت‌های بسیاری دارد و در بحران‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته است و ما باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود به ایجاد همدلی و همبستگی بپردازیم.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد