درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 18:18   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود

  باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد

  آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تدوین مدل کسب کار بانک توسعه تعاون در راستای بانکداری دیجیتال
  رئیس باشگاه خبرنگاران جوان منصوب شد
  استاندار یزد: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه
  مدیرجدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان منصوب شد
  مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن خبر داد: انتشار اوراق خرید دین استهلاکی برای اولین بار در کشور
  نیت خیرخواهانه تان را با بانک ملی ایران عملی کنید!
  آغاز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده
  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد
  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC
  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37926صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 فروردین 1398 - 00:59
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم معارفه معاون جدید مطبوعاتی: حال رسانه های ما خوب نیست
رسانه با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور حالش خوب نیست چراکه از یک طرف رقبای رسانه در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های غیر رسمی و بیگانه و از طرف دیگر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور از جمله مشکلات کمبود آگهی، کاغذ و... سختی‌های آنها را دوچندان کرده که این سختی‌ها ایجاب می‌کند معاونت امور مطبوعاتی در یک میدان جهاد ملی تلاش خود را نسبت به گذشته بیشتر کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این‌که تصویری که از جمهوری اسلامی در خارج از کشور وجود دارد، نیازمند تغییر است؛ گفت: در شرایط سختی که بر کشور حاکم شده، نیازمند بازسازی این تصویر در جامعه جهانی بویژه رسانه‌های خارجی هستیم.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی روز شنبه درآیین تکریم و معارفه محمد سلطانی فر و محمد خدادی معاونان پیشین و جدید معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، افزود: این معاونت به علل مختلف همواره یکی از معاونت‌های حساس وزارتخانه بوده و در دوره اخیر سختی‌های مضاعفی داشته که در حال حاضر به همکاری و همگرایی، جذب منابع فکری و سرعت عمل بیشتر نیازمند است.

 

عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: دولت آقای روحانی مسیر خاصی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره برای تنش زدایی از ایران طی کرد ولی با خروج امریکا از برجام اتفاقاتی رقم خورد و کشور وارد جنگ همه جانبه اقتصادی شد که دارای پیچیدگی‌های متنوعی است.

 

صالحی ادامه داد: اعلام تروریست بودن سپاه ازسوی امریکا در روزهای گذشته نیز اتفاق عجیبی بود و باید بدانیم این اقدام جنگ روانی و ابعاد سیاسی و اقتصادی به دنبال دارد. وی ادامه داد: امریکا میدان‌های تحرک اقتصادی کشور ما را رصد می‌کند و جنگ تمام عیار اقتصادی را برای ما ترسیم کرده که به زعم خود کشور ما با این اقدام زمینگیر شود.

 

صالحی اضافه کرد: جنگ اقتصادی به‌طور طبیعی سرمایه اجتماعی همچنین امید به آینده و اعتماد مردم به مردم و مردم به حاکمیت و زیرساخت‌های کشور را نیز تهدید می‌کند. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی مسئولیت رسانه سخت‌تر از گذشته می‌شود.


وی اظهار داشت: رسانه در این شرایط مسئولیت دوگانه حفظ آزادی‌های اجتماعی و منافع ملی را نیز عهده دار می‌شود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نمی‌توانیم در شرایط جنگ ملی منافع ملی را در نظر نگیریم چرا که جریان ترامپ علیه ایران با نگاه زمینگیر کردن جمهوری اسلامی ایران است و با این اقدامات نه تنها نظام سیاسی بلکه نظام و مبنای اجتماعی و وحدت ملی نیز به مخاطره می‌افتد.

 

صالحی خاطرنشان کرد: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی به عنوان سکاندار تعامل با رسانه در این مسیر نقش بسزایی را دارد و مسئولیت و کار آن نسبت به گذشته مضاعف می‌شود.

 

 وی با اشاره به شرایط امروز رسانه‌های کشور هم، افزود: رسانه با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور حالش خوب نیست چراکه از یک طرف رقبای رسانه در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های غیر رسمی و بیگانه و از طرف دیگر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور از جمله مشکلات کمبود آگهی، کاغذ و... سختی‌های آنها را دوچندان کرده که این سختی‌ها ایجاب می‌کند معاونت امور مطبوعاتی در یک میدان جهاد ملی تلاش خود را نسبت به گذشته بیشتر کند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در تعامل با رسانه باید برای امنیت شغلی و معیشت آنها توجه داشته باشیم تا آنها امید به آینده داشته باشند زیرا وقتی رسانه‌ای امید به آینده نداشته باشد نمی‌تواند تولید امید هم داشته باشد.


وی ابراز امیدواری کرد که با همت و تعامل مضاعف و تدبیر همکاران در معاونت امور مطبوعاتی بخشی از مسیر پیش رو هموار شود.

 

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود به تجربه و فعالیت‌های خوب معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی سابق این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: سلطانی فر در زمان مدیریت خود در این معاونت دیدگاه‌های جدید وخوبی را پایه‌ریزی کرد که امیدوارم این مسیر در مدیریت جدید نیز استمرار یابد.

 

صالحی با اشاره به این‌که تجربیات خدادی هم در بخش رسانه به کمک این حوزه می‌آید، ابراز امیدواری کرد تا قدم‌هایی که در دوره سلطانی فر بر داشته شده وی آنها را ادامه دهد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر بهره‌مندی این وزارتخانه از دانش و بینش محمد سلطانی فر، ادامه داد: خدادی هم چهره شناخته شده‌ای در حوزه رسانه است و شناخت او از بخش رسانه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان محیط سازمانی محل خدمت، کمک‌های بسیاری در پیشبرد اهداف این معاونت خواهد داشت.

 

محمد خدادی معاون جدید امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی نیز در این مراسم گفت: با سلطانی فر بیش از٣٠ سال است که افتخار دوستی و آشنایی دارم، خانواده مطبوعات و رسانه درهم تنیده است و قرار گرفتن یک فرد در مقام مسئول به معنای مسئولیت همگان است.

 

وی ادامه داد: سلطانی فر پایه‌های خوبی در این معاونت بنا نهاده و هنر من باید در این باشد هر آنچه را او پایه‌گذاری کرده استمرار بخشم.

 

وی گفت: مطبوعات و رسانه دوران تحول را داشته و در گذشته با تلکس اخبار را منتشر می‌کردیم و تغییرات در آن به آهستگی بود ولی امروزه این تغییرات با سرعت حتی ثانیه‌ای است و این تحولات سرعت سیاستگذاران و دست اندرکاران رسانه‌ای را می‌طلبد.

 

 او با اشاره به فعالیت‌های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی ادامه داد: این معاونت ظرفیت‌های بسیاری دارد و در بحران‌های مختلف نقش اثرگذاری داشته است و ما باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود به ایجاد همدلی و همبستگی بپردازیم.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است


  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC


  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد


  دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد


  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند


  شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم


  نشست مدیران روابط عمومی پارک های علم و فناوری سراسر کشور


  مدیرکل روابط عمومی مجلس تغییر کرد


  روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست